Mihanpostپزشکیپژوهشیپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

عوارض خطرناک بستن شکم با نایلون برای کاهش وزن ؟

قبل از توضیح در مورد عوارض خطرناک بستن شکم با نایلون برای کاهش وزن باید گفت که امروز برای بیشتر افراد جامعه برای چربی سوزی و کاهش وزن سریع و بدون آگاهی ، دست به روش هایی ابتکاری و خطرناک می زنند ، روشی همانند بستن شکم با نایلون برای تعرق بیشتر و البته سوازندن چربی اطراف شکم… در ادامه با میهن پست همراه شوید.

اگر چه بستن شکم با نایلون برای کاهش وزن شاید در تعرق تاثیر داشته باشد اما این کار برای کمک به چربی سوزی و کاهش خطرات بعدی را نیز به همراه دارد و، جدای از این که استفاده از این روش موجب افزایش تعریق و کاهش وزن نیز می شود.

بستن شکم با نایلون برای کاهش وزن و خطرات تعریق بیش از اندازه : تعریق بیش از اندازه می تواند به کم آبی بدن منجر شود و از آنجایی که عرق خشک نمی شود و روی بدن باقی می ماند، امکان شکل گیری شرایطی خطرناکی وجود دارد، زیرا دمای بدن می تواند به سطوحی ناامن افزایش یابد. همچنین، تعریق شدید به ایجاد تغییراتی در شیمی خون منجر می شود، حجم خون را کاهش می دهد و اکسیژن کمتری به سلول های ارسال می شود. ضعف، سرگیجه، گیجی، کما و حتی مرگ می توانند در نتیجه از دست دادن بیش از اندازه مایعات شکل بگیرند.

خطرناک بستن شکم با نایلون
با نگاهی به بسته بندی میوه ها با سلفون خوهیم دید که محصولات پلاستیکی به چربی سوزی کمکی نمی کنند. کاهش وزنی که در نتیجه استفاده از این محصولات تجربه می کنید، در نتیجه از دست دادن آب است و هنگامی که دوباره آب بدن تامین می شود، وزن کاهش یافته نیز باز می گردد.

خطرناک بستن شکم با نایلون : خطرات بسته بندی شکم در پلاستیک تنها به تعریق بیش از اندازه محدود نمی شود. برخی از این محصولات از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده اند، که به عنوان یکی از خطرناک‌ ترین محصولات مصرفی توصیف شده است. مواد مضری از این ماده متصاعد می شوند که با آثار منفی بر کبد، طحال، کلیه ها، استخوان و وزن بدن در ارتباط بوده اند. برخی سلفون ها دارای مواد معدنی هستند و ممکن است حاوی آلومینیوم باشند، که با ابتلا به بیماری آلزایمر پیوند خورده است. افزون بر این، ممکن است مصرف کننده نسبت به برخی مواد تشکیل دهنده در این محصولات حساسیت داشته باشد.

بنابراین همان گونه که قبلا نیز در میهن پست به روش‌های اشتباه برای کاهش وزن اشاره کرده ایم ، در میان افرادی که رضایت خود را از نتیجه بسته بندی شکم گزارش کرده اند، به این نکته اشاره داشته اند که یک رژیم غذایی معقول و چهار یا پنج جلسه ورزش در هفته را نیز دنبال کرده اند. در نتیجه ، اگر دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن برای دستیابی به اهداف کاهش وزن ضروری هستند، بهتر است پول خود را در این راه هزینه کنید، که نتایج آنها تضمین شده است و از خطرات استفاده از محصولات پلاستیکی که می توانند سمی و مضر باشند، پرهیز کنید.

بنابراین اگر شما جز افراد مبتلا به دیابت مبتلا ، فشار خون هستید و یا در میان خانم ها اگر باردار هستند یا به هر وضعیت پزشکی دیگر مبتلا هستید ، روش خطرناک بستن شکم با نایلون برای کاهش وزن را به کلی کنار بگذارید.

منبع   liu.se

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا