گوناگون

بسته های توانبخشی به معلولان در بیمارستان نورافشار ارایه می شود

81186598 5735039

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، سیدرضا رئیس کرمی در نشست با مدیران عامل 30 موسسه خیریه مردم نهاد و فعال در امور افراد دارای معلولیت در زمینه نقش مشارکت معلولان در جمعیت و نهضت جهانی صلیب سرخ گفت: موسسات مردم نهاد می توانند نقش بیشتری در زمینه خدمات رسانی بهینه به معلولان ایفا کنند.

وی با ارائه پیشنهاد ایجاد دبیرخانه همکاری میان جمعیت و تشکل های مردم نهاد مربوط به معلولان در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اظهار داشت : اگر این کار به خوبی انجام شود می توانیم الگوی بسیار موفقی را در سراسر کشور ارائه دهیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر همچنین در زمینه همکاری با این موسسات خیریه در زمینه های آموزش عمومی و ارائه خدمات به مردم اعلام آمادگی کرد.

** ایجاد کمپین برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های معلولان در کشور

سید مسعود مرعشیان مدیر کل توانبخشی جمعیت هلال احمر هم در این نشست پیشنهاد ایجاد کمپین موسسات خیریه و جمعیت هلال احمر را به منظور برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مربوط به معلولان مطرح کرد.

وی افزود: موسسات مردم نهاد و جمعیت هلال احمر به علت جایگاه خاص خود در جامعه با همکاری یکپارچه می توانند صدای معلولان را به دولتمردان و مسوولان برسانند.

اجتمام**3377**1436

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا