گوناگون

بسیج سازندگی به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان است

81233092 5815654

به گزارش ایرنا، حبیب عیسی زاده شامگاه پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در مریوان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی دو محور اصلی فعالیت های سپاه است افزود: مبنای اصلی کارهای سپاه پاسداران مردمی بودن است و فعالیت های این نهاد انقلابی در راستای محرومیت زدایی است.

وی با بیان اینکه پروژه پرورش ماهی یکی از طرح های حوزه اقتصاد مقاومتی است گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از 23 نفر برای دریافت وام قرض الحسنه در زمینه احداث پروژه پرورش ماهی در پایاب سد گاران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بانک معرفی شده اند که امید است با این افراد همکاری لازم صورت گیرد.

فرمانده سپاه مریوان اظهار کرد: برای انجام فعالیت های مربوط به اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در طول سال جاری، سپاه پاسداران اقدام به اهدای وام های سه تا 10 میلیون تومانی به روستانشینان کرده است.

وی با اشاره به اینکه روستانشینان می توانند با حضور در بسیج سازندگی و درخواست کتبی برای ایجاد کارگاه های زودبازده تسهیلات دریافت کنند افزود: تنها هدف سپاه و بسیج سازندگی مریوان اطاعت از دستورات رهبری در زمینه محرومیت زدایی و حمایت از افزایش قدرت خرید مردم روستانشین است.

عیسی زاده گفت: برخی اوقات طرح هایی در پیچ و خم های قانون و مقررات برخی از ادارات می ماند و مردم نیز از انجام فعالیت های آن صرف نظر خواهند کرد که امید است مسوولان با رعایت قانون در تسهیل کار ارباب و رجوع اقدامات لازم را انجام دهند.ک/2

7348/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا