گوناگون

بسیج سازندگی7 هزار و600طرح محرومیت زدایی را در دست اجرا دارد

81154294 5677902

سردارˈ ابراهیم عزیزی ˈ روز سه شنبه درحاشیه اجرای طرح بسیج سازندگی پایگاه جهادی آیت اله غروی آمل به خبرنگار ایرنا گفت : حدود 500میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این تعداد طرح در سال جاری پیش بینی شده است که با همکاری و انعقاد قرارداد با دستگاه های اجرایی اجرا خواهد شد .

وی افزود: در سال گذشته هم دو هزار و300 طرح عمرانی ، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور اجرا شد .

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: همزمان با سالروز بسیج سازندگی در 17اردیبهشت 380 طرح عمرانی اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور بهره برداری خواهد شد.

سردار عزیزی اضافه کرد: در اجرای طرح های بسیج سازندگی و اردوهای جهادی ، نیروهای جوان، معتقد و باانگیزه و نیروهای داوطلب مردمی با پشتیبانی مالی سازمان بسیج سازندگی کشور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرها و روستاهای کشور مشارکت دارند.

وی گفت : برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی پایانی وجود ندارد و یک روال منطقی و مستمر را دنبال می کند و در حوزه محرومیت زدایی و عمرانی هم براساس نیاز مناطق محروم و حمایت دستگاه های اجرایی فعالیت ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بسیج سازندگی برای حل مشکلات مردم در زمینه محرومیت زدایی گام های فراوانی را برداشته است و همواره توانسته است که با اعتقاد و روحیه جهادی مشکلات را مرتفع کند. .ک/3

7327/402

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا