گوناگون

بلاروس از لژیونرهایش استفاده کرد/ امیدوارم در جام جهانی موفق شویم

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حقیقی درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر بلاروس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم جنگنده بازی کردند. ما در چند موقعیت می‌توانستیم به گل برسیم و برنده این بازی باشیم اما بازیکنان کمی خسته بودند.

وی با بیان اینکه خستگی بازیکنان به تمرینات سختی که در آفریقای جنوبی و اتریش برگزار شد، باز می‌گردد، افزود: در مجموع بازی خوبی بود. تیم بلاروس نیز از بازیکنان لژیونر بهره می‌برد و خود من دو بازیکن این تیم را که در لیگ روسیه حضور دارند، می‌شناسم و مقابل آنها بازی کرده‌ام.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، درباره کمپ تمرینی تیم ملی و شرایط اردوی در اتریش اضافه کرد: خوشبختانه در کمپ تمرینی همه چیز مهیا است و همه امکانات برای بازیکنان تیم ملی فراهم شده و از این نظر مشکلی نداریم.

وی در خصوص رقابتهای جام جهانی خاطرنشان کرد: بدون شک دیدارهای سختی با بوسنی، نیجریه و آرژانتین داریم. همه تیم‌ها برای صعود به میدان می‌آیند و حتی شانس حضور در جمع 4 تیم نهایی این مسابقات را دارند.

حقیقی در پایان گفت: البته تیم ایران نیز نشان داده که در شرایط سخت مقاوم بوده و عملکرد خوبی داشته اند، ضمن اینکه ما کی‌روش را به عنوان یک مربی با تجربه و بین‌المللی در کنار خود داریم و امیدوارم موفق شویم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا