Mihanpostآیفونپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

آموزش بلاک کردن پیامک در تنطیمات گوشی های آیفون

آموزش بلاک کردن پیامک در گوشی های آیفون حتما نیازی است که برای کاربران سیستم عامل IOS لازم و ضروری به نظر می رسد چرا که امروزه با پیشرفت شبکه های اینترنتی و مخابراتی پیام های تبلیغاتی زیادی برای کاربر ارسال شده و در واقع مزاحمت های بی موقعی را ایجاد می کند که در این میان افراد برای خلاصی از مزاحمت ها و یا این که عدم دریافت پیامک بجز غیر فعال کردن آن در سیستم مخابرات می توانند آن را از طریق گوشی های هوشمند خود غیر فعال کنند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

اگر سیستم عامل موبایل شما اندروید است هم تعداد بیشماری نرم افزار برای بلاک کردن این شماره و پیام ها در گوگل پلی به صورت رایگان وجود دارد و هم می توان با خود تنظیمات دریافت پیامک آن را غیر فعال کرد اما اگر کاربری از سیستم عامل IOS استفاده می کند پیشنهاد می کنیم که در ادامه با ما همراه شود تا آموزش بلاک کردن پیامک در گوشی های آیفون را یاد بگیرد.

برای بلاک کردن پیامک در گوشی های آیفون یا همان سیستم عامل IOS در حالی می توان از راهنمای زیر استفاده کرد که باید توجه داشت این آموزش برای IOS 10 است و با ورژن های قبلی مانند ۹ یا ۸ کاملا متفاوت است.

پس قبل از اینکه مراحل را شروع کنید نسخه سیستم عامل خود را چک کنید و اگر از ورژن های سیستم عامل IOS استفاده می کند پیشنهاد ما این است که ابتدا سیستم عامل گوشی خود را بروزرسانی کنید (که البته جدا از بحث بلاک کردن سعی کنید همیشه از آخرین ورژن سیستم عامل استفاده کنید).

بلاک کردن پیامک در گوشی های آیفون

– خوب برای شروع در ابتدا باید به Messages app رفته و Spam Text را باز کنید.
– در بالای صفحه سمت راست بر روی آیکون i کلیک کنید.
– فرستنده را وارد کنید ( زیر قسمت Detail )
– بعد از اینکه فرستنده را تایید کردید بر روی گزینه Block This Caller کلیک کنید.
– بر روی Block Contact کلیک کنید.
– مخاطبی که انتخاب کردید بلاک شد.
– اکنون برای بیرون آوردن از حالت بلاک باید به Setting رفته و در قسمت Call Blocking & Identification بر روی Edit کلیک کنید و شماره هایی را که میخواهید از بلاک خارج کنید را با دکمه قرمز پاک کنید.

در ادامه به آموزش بلاک برای کاربرانی می پردازیم که از IOS 9 استفاده می کنند و بنا به هر دلیلی امکان بروزرسانی ندارند .

– در ابتدا باید به Messages app رفته و Spam Text را باز کنید
– در بالا سمت راست صفحه بر روی Details کلیک کنید.
– اگر فقط میخواهید notifications برای پیام ها دریافت نکنید میتوانید از Do Not Disturb استفاده کنید و در حالی که میخواهید به طور کلی مخاطب را بلاک کنید بر روی –  آیکون i در بالای صفحه کلیک کنید.
– در پایین صفحه بر روی Block this Caller کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا