Mihanpostپیشنهاد سردبیردکوراسیونعکس

پله هایی جالب و دیدنی شبیه قفسه کتاب ؟

پله هایی جالب و دیدنی شبیه قفسه کتاب کاری است که توسط یک زوج جوان این روزها در حالی مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که شما هم می توانید با الهام از این کار پله ای منزلتان را همانند این شکل آن هم با جلد کتاب های مورد علاقه تان درآورید. برای دیدن این پله های متفاوت با میهن پست همراه شوید.

پله هایی جالب و دیدنی شبیه قفسه کتاب کاری است از پیپا برانهم و همسرش که آن ها برای همیشه به خانه جدیدشان نقل مکان کرده اند.

در این میان پیپا تصمیم داشت که خانه اش را مطابق نظر و سلیقه شخصی خودش تزئین کند که ابتدا وی این کار نیز از راه پله ها شروع کرد. او برای افزایش ایمنی تردد در راه پله ها و افزایش استحکاک برای بچه هایش تصمیم گرفت که آن را فرش کنند اما هزینه این کار برای او ۲۰۰ یورو آب می خورد.

اما وی برای تغییر شکل راه پله های منزل تصمیم گرفت که از اینترنت کمک بگیرد که در این میان با دیدن عکس هایی در سایت پنیترست و الهام گرفتن از آن، ایده متفاوتی به ذهنش  رسید او تصمیم گرفت راه پله خانه اش را با تصاویر جلد کتاب های مورد علاقه اش درآورد.

پیپا  برای انجام این کار لیستی از کتاب های مورد علاقه اش را تهیه کرد و از جلد اولین نسخه ایی که قبلا مطالعه کرده بود کپی گرفت و سپس به عملی کردن ایدهاش راه پله را به صورتی که در تصاویر می بینید ، تغییر شکل داد. اگر چه کار او چندان ایمنی لازم را برای عبور بچه هایش مهی نکرد اما با این کار خلاقانه او هم توانست شکل راه پله ها را به صورتی جالب تغییر دهد و هم بتواند  مبلغی معادل ۱۸۰ یورو را در قیاس با فرش کردن آن صرفه جویی کند.

با هم تصاویری از پله های جالب و دیدنی این پله ها که درست شبیه قفسه کتاب است را تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا