Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

حس شناور بودن را با تختخواب Zerobody تجربه کنید !

حس شناور بودن با تختخواب Zerobody تجربه کنید ؟! این تبلیغ شرکت سازنده تختخواب عجیب و خاصی است که یک شرکت ایتالیایی موفق به تولید آن شده است ، یک تشک آبی شبیه به یک مبلمان که حس شناور بودن خاصی – همچون موقعی که در استخر از پشت شنا می‌کنید – را بدون خیس شدن به استفاده کنندگانش القا می‌کند.این محصول که Zerobody نام دارد از یک تشک گرم پر از آب تشکیل شده و به شما احساس شناور بودن را القا می‌کند.در ادامه با میهن پست همراه شوبد.

حس شناور بودن با تختخواب Zerobody  و چگونگی عملکرد این محصول جدید هنوز دقیقا مشخص نیست و شرکت سازنده جزئیات دقیقی از چگونگی تنظیم درجه حرارت بدن و تولید اندورفین ارائه نکرده اما باید گفت که محصول ارائه شده کاملا آزمایش‌های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و شرکت سازنده آن یعنی Starpool برای تولید محصول بیشتری از تختخواب Zerobody  با کمپانی Neocogita قراردادی همکاری امضاء کرده اند.

البته باید گفت که همراه با این تشک و یا تخت خواب Zerobody  یک نرم افزار مراقبه نیز ارائه تا کاربران در هنگام استراحت بر روی تشک Zerobody  بتواند با گوش دادن به محتوی آن استراحت کند. البته برای جذابیت بیشتر در درون تشک ال‌ای‌دی‌هایی تعبیه شده که تغییر رنگ می‌دهند.

امروزه از این فناوری‌ها به منظور رهایی از استرس استفاده شده و طرفداران آن می‌گویند که این محصولات به کاهش درد و دستیابی به سطوح جدیدی از آگاهی کمک می‌کند.

در حال حاضر هنوز این محصول جدید قیمت گذاری نشده و نحوه دسترسی به آن هنوز مشخص نیست. اما به احتمال زیاد قیمت آن کمتر از ۱۸۵۰ دلار که قیمت نمونه مشابه آن در بازار است، خواهد بود.

با هم در میهن پست تصاویری از تختخواب Zerobody را تماشا می کنیم.

منبع   coolthings

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا