گوناگون

بهداشت و فرهنگ در ساماندهی حاشیه شهر مشهد مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالكریم جوادی بعدازظهر شنبه در نشست خبری كه در محل شهراری مشهد برگزار شد با اشاره به برگزاری ششمین كنفرانس ملی “برنامه ریزی و مدیریت شهری” افزود: تبیین مولفه های شهر اسلامی یكی از محور های اصلی این كنفرانس خواهد بود.

وی گفت: با توجه به تاكیدات رهبری و همچنین هویت مذهبی و فرهنگی كه شهر مشهد دارد، یكی از موضوعاتی كه شورای چهارم در دستور كار خود قرار داده، توجه به مؤلفه های شهر اسلامی است.

رئیس كمیسیون امور اقتصادی سرمایه گذاری و مشاركت های شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: وجود بیش از یك میلیون حاشیه نشینی موضوعی است كه باید هرچه سریعتر برای آن برنامه ریزی شود.

جوادی بیان داشت: ساماندهی هرچه سریعتر حاشیه شهر مشهد یكی دیگر از اولویت های شورای چهارم است كه از همان روزهای آغازین تشكیل این شورا تا به امروز گام های خوبی برداشته شده است.

وی گفت: ششمین كنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری فرصت خوبی است تا نخبگان و صاحب نظران برای ساماندهی هر چه سریعتر حاشیه شهر مشهد به تبادل نظر بپردازند و امیدواریم كه خروجی خوبی هم داشته باشد.

رئیس كمیسیون امور اقتصادی سرمایه گذاری و مشاركت های شورای اسلامی شهر مشهد اظهار كرد: بهداشت و فرهنگ یكی از موضوعاتی است كه باید در ساماندهی حاشیه شهر مشهد به آن توجه شود ضمن اینكه فرهنگ و اقتصاد نیز از چنین اهمیتی برخوردار است.

جوادی در پایان گفت: باید سرمایه گذاری به سمت مناطق كم برخوردار سوق پیدا كند و فرصت های فراوانی برای سرمایه گذاری در مناطق حاشیه شهر وجوددارد كه باید سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این مناطق تشویق كرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا