گوناگون

مدیریت واحد شهری باعث پیشرفت و موفقیت شیراز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح نمازخانه پلیس راهور مرکز استان فارس تاکید کرد: مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی فارس در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مبلمان و مدیریت شهری باید به طور واحد انجام شود که در این راستا هماهنگی میان پلیس راهور و شهرداری می تواند کمک بسیار موثری بر توسعه داشته باشد.

فرمانده انتظامی فارس افزود: با هماهنگی های انجام شده مناطق 10 گانه شهرداری شیراز با پلیس راهور نیز هماهنگ می شود که ما نیز با منطقه ای کردن شیراز خدمات بیشتری به مردم ارائه می شود.

سردار گودرزی یادآور شد:  طی چند ماه گذشته بحث خوشایند سازی محیط خدمات را برای نیروی انتظامی فارس اجرایی کرده ایم که در این راستا اقدامات فرهنگی و دینی در اولویت قرار دارد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه امروز هماهنگی بسیار مناسبی بین شهرداری شیراز و نیروی انتظامی فارس وجود دارد که به طور حتم در رفع مشکلات شهر تاثیر گذار خواهد بود.

فرمانده انتظامی فارس ادامه ادامه داد: امروز یکی از مشکلات ما در بحث نگهداری از موتور سیکلت های توقیفی است که امیدوارم شهرداری شیراز در این خصوص همکاری لازم را نیز داشته باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا