گوناگون

توجه به پدافند غیر عامل نیازمند گفتمان سازی است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید برزگر ظهر شنبه در نشست کارگروه بانوان تبریز با بیان اینکه خلاء توجه به پدافند غیر عامل در حوزه بانوان و خانواده احساس می شود، اظهار داشت: با وجود اینکه بانوان ۵۰ درصد جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و بر روی ۵۰ درصد دیگر هم تاثیر مثبت و مستقیم دارند، هنوز اقدامات چندانی در خصوص پدافند غیر عامل در حوزه بانوان و محیط خانواده انجام نشده است.

وی در همین راستا و با بیان اینکه اغلب دستگاه های اجرایی متوجه اهمیت موضوع پدافند غیر عامل نبوده و آشنایی کامل با این مهم ندارند، افزود: هدف از برگزاری این جلسه، آشنایی کارگروه بانوان شهرستان تبریز با اصول و مبانی پدافند غیر عامل است که در نشست های بعدی کارگروه به صورت تخصصی به آن خواهیم پرداخت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تبریز همچنین با تاکید بر لزوم توجه جدی به اصول پدافند غیرعامل در جلسات اجتماعی و فرهنگی دستگاه ها ادامه داد: اصول پدافند غیر عامل باید در راس اولویت های مهم ادارات در جلسات مهم فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی های لازم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی خاطر نشان شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه جنگ نرم بدنبال تغییر افکار و در نتیجه تغییر رفتار مردم هستند و بنابراین تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی با کمک خود مردم باید با جنگ نرم دشمن مقابله کنند.

برزگر در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم پرهیز از موازی کاری بین دستگاه ها، افزایش روحیه مشورتی در کارها و انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی به دبیرخانه کارگروه در راستای تدوین برنامه ریزی های عالمانه، کارشناسی شده و جامع تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا