گوناگون

بهره‌برداری از 170 کلاس درس در خراسان شمالی در مهرماه

‌مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی از بهره برداری 170 کلاس درس طی مهرماه سال جاری خبر داد.

ابوالقاسم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، اظهارکرد: طی مهر ماه امسال 178 کلاس درس در قالب 33 پروژه آموزشی در سطح استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان این که زیر بنای این تعداد پروژه آموزشی در استان 26 هزار مترمربع است، عنوان کرد: برخی از این پروژه‌ها در اول مهرماه و برخی نیز نیمه دوم مهر ماه سال جاری تحویل آموزش و پرورش می شود.

بابایی با بیان این که در تجهیز و تحویل مدارس در آغاز مهر ماه در استان مشکل خاصی وجود ندارد، یادآور شد: این سازمان با آموزش و پرورش به منظور تامین فضای فیزیکی مورد نیاز آنان کاملاً هماهنگ است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: برای تکمیل این تعداد پروژه در سطح استان بیش از 32 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانی و ملی مورد نیاز است.

بابایی با ذکر این که طی سال جاری به تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس توجه اساسی شده است، ادامه داد: برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان نیز 10 میلیارد ریال اعتبار منظور شده است.

بابایی یادآور شد: هشت میلیارد ریال اعتبار نیز برای انجام تعمیرات اساسی سرویس‌های بهداشتی به آموزش و پرورش استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا