گوناگون

بهره‌برداری 322 طرح عمرانی در آذربایجان‌غربی

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی، بهره‌برداری از 11 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی بمناسبت هفته‌ی دولت در اشنویه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، پروژه‌ی احداث سردخانه 4000 تنی شنوسیب اشنویه، طرح تأمین آب شرب روستای صوفیان، 4 طرح عمران شهری شهرداری اشنویه، 3 طرح عمران شهری شهرداری نالوس از طرح‌هایی بودند که در مجموع با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد ریال در شهرستان اشنویه به بهره‌برداری رسیدند.

«علیرضا رادفر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی در آئین افتتاح سردخانه‌ی شنوسیب اشنویه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد خدمات و پیشرفت‌های گسترده‌ای در همه‌ی زمینه‌های صنعتی، عمرانی، اقتصادی، خدماتی و دیگر بخش‌ها در کشور و استان هستیم و امید می‌رود با تلاش و همت مسئولان و مردم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی قابل افتتاح استان در هفته‌ی دولت امسال افزود: در هفته‌ی دولت امسال، 322 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 530 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تبیین دستآوردهای نظام مقدس اسلامی خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت نظام اسلامی در برابر زورگویی‌های جبهه استکبار از برکات انقلاب اسلامی است طوری‌که دشمنان از هر دری برای ضربه زدن به این نظام و ملت وارد شده‌اند ناکام مانده‌اند.

رادفر، تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف میان مذاهب را از راهبردهای دشمنان در ضربه زدن به مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد توطئه‌ها و جنایت‌های مستکبرین به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در کشورهای اسلامی مانند فلسطین، عراق و سوریه هستیم، از این‌رو هوشیاری و وحدت مسلمانان برای خنثی کردن این توطئه ها در برهه کنونی ضروریست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا