گوناگون

بهره‌مندی 100 روستای کرمانشاه از آب آشامیدنی سالم‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، 100 روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

مهندس ایرج شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: قرار بود از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه 480 روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند که تا کنون 100 روستا تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه برای تامین اعتبار آبرسانی به این روستاها در سال جاری حدود 30 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد با تخصیص این اعتبار تعداد قابل توجهی روستای دیگر تا پایان سال از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

به گفته این مسئول، هم اکنون شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در روستاهای استان 86 درصد است که با تخصیص این اعتبارات می‌توان این رقم را تا پایان سال به 87.5 درصد رساند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه یادآوری کرد: بخشی از این اعتبارات از دفتر مقام معظم رهبری تامین خواهد شد، ‌بیش از 10 میلیارد تومان آن باید از داخل استان تامین شود و بخشی دیگر نیز از محل وزارت نیرو و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تامین خواهد شد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا