گوناگون

بهره‌گیری از ظرفیت و توان عظیم بسیج در تمام عرصه‌ها ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد اظهار داشت: تقوی الهی وسیله قرب به خدا است و همه باید برای رسیدن به رستگاری در مسیر راست الهی گام برداریم.

وی در بخش دیگری از خطبه اول نماز جمعه با بر شمردن زندگی افرادی که تقوا پیشه کردند، تصریح کرد: خدا آنان را از خطراتی که ایمانشان را تهدید می کرد نجات داد و به مدارج بالای ایمان رساند.

امام جمعه موقت عسلویه در خطبه دوم به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و آن را مصداق بارز امدادهای غیبی دانست که به کمک ملت ما وانقلاب ما آمد.

وی همچنین به سالروز شهادت مالک اشتر سردار رشید سپاه حضرت علی ( ع) نیز اشاره کرد و گفت: آن فرمانده شجاع یار نزدیک و دلاور امام با دسیسه معاویه در راه عزیمت به مصر مسموم شد وبه شهادت رسید.

حسینی در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز نکاتی را بیان داشت و آن را یک راهبرد دانست که از سوی مقام معظم رهبری به منظور رفع تنگناها و بهبود شرایط اقتصادی جامعه تدوین شده است.

وی ادامه داد: متعادل کردن معیشت صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف تقویت تولید داخلی و مصرف تولیدات ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های خودی را از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت عسلویه هفته گرامیداشت کارگر و سالروز تاسیس بسیج کارگری را به بسیجیان کارگر شاغل در عرصه صنعت در پارس جنوبی تبریک گفت و خواستار بهره گیری از ظرفیت و توان عظیم بسیج در تمام عرصه ها شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا