گوناگون

بهره گیری از سازمان های مردم نهاد بهترین راه ارتباط با جوانان است

81151065 5672206

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحد زاهدی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان، افزود: لازم است شرایطی فراهم شود تا سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه جوانان از لحاظ کمی و کیفی رشد کنند و هر کدام نماینده بخشی از جامعه جوان باشند.

وی انجام فعالیت های پراکنده و غیر منسجم در حوزه جوانان را یکی از مشکلات این حوزه بیان کرد و گفت: ضروری است یک کارگروه در ستاد ساماندهی تشکیل شود و پس از برنامه ریزی، وظایف دستگاه ها نیز مشخص شود تا پس از هر دوره بتوان کارهای انجام شده را ارزیابی کرد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه نمی توان نسخه ای ثابت برای مسائل مختلف پیچید، اظهار کرد: هر استانی مسائل مختص خود را در حوزه جوانان دارد.

وی افزود: لازم است کمیته ای در ستاد ساماندهی جوانان تشکیل شود تا آسیب های اجتماعی جوانان کردستان را شناسایی کند.

زاهدی سلب مسوولیت فرزندان از خانواده را اشتباه خواند و گفت: باید خانواده ها را نسبت به سرنوشت فرزندان حساس کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر جوانان آسیب پذیر در آموزش و پرورش حضور دارند، افزود: آموزش و پرورش باید در ستاد ساماندهی امور جوانان عضویت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شرایط جامعه و زندگی مدرن، جوانان را از هم جدا می کند، اظهار کرد: لازم است جوانان را به زندگی اجتماعی و حضور در کنار هم تشویق کرد.

استاندار کردستان با انتقاد از برخی سیاست های متضاد به ذکر مثالی در این رابطه پرداخت و گفت: گاهی شنیده می شود که از لزوم جداسازی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه ها صحبت می شود این در حالی است که همیشه ازدواج دانشجویی تشویق شده است. ک/2

570/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا