گوناگون

بهروز غریب‌پور فیلم‌ساز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز غریب پور نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما برای بخش نگاه هنرمند جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» فیلم می سازد. کارگردان اپرای«لیلی و مجنون» درباره این جشنواره گفت: نکته مهم برای من این است که گروهی با ایده نو و با نگاه تازه به میدان آمده اند و همیشه این حرکت هایی که از پیش تعریف نشده اند و برد و باخت آن آشکار نشده، برای من جذاب است.

غریب پور ساخت فیلم با موبایل را به سرودن رباعی تشبیه کرد و افزود: ساخت فیلم با دوربین های حرفه ای مانند سرودن قصیده است. اما فیلم سازی با این ابزار کوچک مانند سرودن رباعی است و صد البته سرودن رباعی از قصیده دشوارتر است. این جشنواره را یک رباعی سینمایی می دانم. تلاش می کنم یک رباعی خوب بنویسم و این برایم خیلی لذت بخش خواهد بود.

بنیان گذار فرهنگسرای بهمن فعالیت های جشنواره «همراه تهران» را مثبت ارزیابی کرده و ادامه داد: من می توانم بگویم اتفاقاتی که به شرط ادامه حیات برای این جشنواره می افتد چنان گسترده است که شاید روزی جهان را تکان دهد. این نوع سینما کوششی است برای اینکه تعداد سینماگران جهان را به چندین میلیون ارتقا بدهد و من خوشحالم که جزو آن چندین میلیون قرار می گیرم.

جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» با موضوع فیلم و عکس‌های موبایلی، دومین دوره خود را از اسفندماه 92 آغاز کرده و در شهریورماه 93 با نمایش آثار منتخب برگزار می‌شود.

بخش نگاه هنرمند از جمله بخش‌های غیر رقابتی این جشنواره است و در آن فیلم‌هایی که هنرمندان رشته های گوناگون هنری با استفاده از تلفن همراه ساخته‌اند، به نمایش در خواهد آمد.
 
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا