گوناگون

به تمدید قرار داد با کی‌روش خوش بین هستیم

2386776 532به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، کفاشیان در مورد جام جهانی اظهار داشت: مسابقات جام جهانی فوتبال بازی‌های حائز اهمیتی است که هر  چهار سال یک بار در سطح جهانی اتفاق می افتد و هر کشوری در بطن این مسابقات  نباشد درجه اهمیت آن را درک نمی‌کند.
 
 رئیس فدراسیون در ادامه تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های مهم این بازی ها بیننده‌های پر شماری است که از ملت های مختلف آن را تشکیل می دهند و تنها مسائل ورزشی نیست که فوتبال جام جهانی را در بر می گیرد بلکه مسائلی همچون( اقتصادی، اجتماعی،‌سیاسی، فرهنگی و …) در این مسابقات دخیل است و می تواند دوستی‌هایی به وجود‌آورد، به این دلیل هر کشوری بتواند به این مسابقات راه یابد به افتخار بزرگی دست یافته است.
 
کفاشیان در ادامه افزود: تک تک32 تیم حاضر در جام جهانی در تمام بازی‌ها با غیرت به میدان می‌روند و هوادارانشان‌ هم با تعصب این بازی‌ها را دنبال می‌کنند به گونه ای که حتی مردم کشورهای امریکای جنوبی حتی با فوتبال زندگی می‌کنند.
 
 کفاشیان وضعیت تیم ملی  بعد از جام جهانی را اینگونه بیان کرد: بعد از جام جهانی خط مشی ایجاد شده که از تمام  تجربیات حضور در  بازی های جام جهانی استفاده کرده تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا موفق شویم و کلاس‌هایی در سطح ملی برای ارتقاء مربیان و بازیکنانمان ایجاد کنیم، در سطح باشگاه‌ها هم باید پیشرفت در سطح کیفی باشد و هم کمی.

رئیس فدراسیون در ادامه افزود: همانگونه که اردوی تیم ملی ایران در برزیل در یکی از باشگاه‌های برزیل(کورینتیامی) بود و همگی مشاهده کردیم از چه امکاناتی برخوردار هستند در صورتی که برزیل از قشر فقیر بسیار برخوردار است اما همین قشر فقیر هم به تیم‌های فوتبال این کشور امید دارند.

کفاشیان در مورد ادامه همکاری کی روش اظهار داشت: هنوز تا اتمام قرارداد کی روش چند روزی باقی مانده یعنی تا آخر جولای درست است که تا شروع جام ملت‌های آسیا فرصتی اندک باقیست و مطمئنا هیچ فرصتی را مانند دوره قبلی با اینکه به جام جهانی صعود نکردیم ولی از قطبی سرمربی آن زمان تیم ملی خواستیم با تیم بماند تا برای آمادگی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا هیچ فرصتی را از دست ندهیم برای این دوره از بازی‌های آسیایی همین روند را در پیش می‌گیریم و تنها مشکل پیش رویمان مبلغ قرارداد است هر دو نقطه نظراتمان را مکتوب تحویل داده‌ایم و قرار است جلسه‌ای بابت مبلغ قرارداد برگزار شود تا به اشتراک نظر برسیم.

رئیس فدراسیون در خاتمه بیان کرد: برنامه‌‌ای که کی روش داده برنامه‌ای کوتاه مدت مختص جام ملت‌های آسیا نیست بلکه برنامه‌ای بلندمدت و مدون ارائه داده است و با تمدید قرارداد با کی روش خوش‌بینانه نگاه می‌کنیم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا