گوناگون

به دنبال توافق کامل با دولت تدبیر و امید در بحث مالیات هستیم

81233151 5815776

به گزارش خبرنگار ایرنا، « علی فاضلی» شامگاه پنجشنبه در ضیافت افطار اتاق اصناف تهران و رادیو اقتصاد اظهار کرد: اصناف به عنوان پرچمداران کمک، یاری و تعامل با دولت تدبیر و امید در زمینه مالیات نباید با این وضعیت روبه رو باشند.

وی آرامش بازارها را حاصل تعامل خوب دولت با اصناف دانست و عنوان کرد: در حوزه مالیات تعامل نصفه و نیمه کنونی به سمت کمال می رود.

فاضلی وجود اشکال در قوانین مالیاتی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: به سمتی می رویم که در بحث قوانین مربوط به مالیات بر ارزش افزوده اصلاحات لازم صورت گیرد.

رییس اتاق اصناف کشور خبر از ورود اتاق های اصناف سراسر کشور به مسائل فرهنگی داد و گفت: برنامه های بسیار خوب اصناف سراسر کشور تا دو هفته آینده در این زمینه اعلام می شود.

وی گفت: در بحث تثبیت قیمت ها باید بپذیریم و باورکنیم هر جا کار به مردم سپرده شده یقین بدانیم کارها درست شده است.

فاضلی با تاکید بر ورود مردم به بخش اقتصاد و سامان گرفتن کارها رویکرد دولت تدبیر و امید به تقویت بخش خصوصی را مثبت ارزیابی کرد.

رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به این مطلب که شاید عده ای از ورود مردم به بحث اقتصاد راضی نباشند گفت: اما مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی شود تنها با حضور مردم این امر ممکن است.

فاضلی وجود بیش از 8 هزار اتحادیه صنفی را فرصت مغتنمی برای ورود مردم به بحث اقتصاد عنوان کرد و گفت: اصناف پرچمداران ارتباط مردمی هستند.

وی گفت: دولت برای گذر از مشکلات اقتصادی راهی جز تکیه بر اصناف ندارد.

تهرام/7243/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا