گوناگون

بيرانوند: بخاطر کي‌روش از لباس‌ها انتقاد نکردم

عليرضا بيرانوند در خصوص برگزاري اردوي آفريقاي جنوبي که حرف و حديث‌هاي زيادي را هم با خود به همراه داشت،‌گفت: اردوي خوبي برگزار کرديم و همه امکانات در حد ايده‌ال قرار داشت اما تنها مشکلي که در اين اردو وجود داشت مشکل لباس‌هاي تيم ملي بود که واقعا ما را اذيت کرد. شما لباس‌هاي ما را ببينيد تا متوجه شويد من چه مي‌گويم. آنها در حال حاضر لباس‌ها را از ما پس گرفتند تا آنها را بشورند و براي اردوي بعدي در اختيار ما قرار دهند! ما فقط با آن لباس‌ها تمرين مي‌کرديم که الان هم براي ما کوتاه شده است!

به نقل از فارس، وي ادامه داد: امکانات اردويي ما شامل هتل، غذا، کمپ و… همگي خوب بود و فقط همانطور که گفتم بحث لباس‌ها ما را اذيت کرد. در آفريقاي جنوبي تمرينات پرفشاري انجام داديم و کي‌روش به خواسته‌هايي که داشت رسيد و با تيم‌هاي خوب باشگاهي آفريقاي جنوبي هم بازي کرديم تا اميدوار باشيم بتوانيم با نتايج خوب در جام جهاني از گروه‌مان صعود کنيم.

دروازه‌بان تيم فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سؤال که به صعود از گروه مقدماتي جام جهاني اميدوار هستيد، افزود: شک نکنيد که همين طور است! با تفکراتي که کي‌روش دارد و تمريناتي که ما انجام داديم همه چيز در حد خوب قرار دارد و کي‌روش هم نشان داد که به صعود از گروه مقدماتي جام جهاني فکر مي‌کند و ديديد که تمرينات‌مان را زودتر از همه تيم‌ها آغاز کرديم.

بيرانوند در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسد عده‌اي از ملي‌پوشان براي خوشايند کي‌روش از برند آل‌اشپورت انتقاد مي‌کنند، خاطرنشان کرد: اصلا اين طور نيست و من براي خوشايند کسي حرفي نمي‌زنم ولي باور کنيد لباس‌هاي ما روز به روز کوتاه‌تر مي‌شد و شايد تنها لباس يکدست وخوبي که در اختيار ما بود لباسي بود که براي بازگشت به ايران به ما دادند تا يکدست به کشورمان برگرديم.لباس‌ها در فرم ايده‌آل نبود و گرمکن‌هايمان با سايز‌هاي يکسان در اختيار ما قرار نگرفته بود!

وي افزود: اصلا بحث آلودگي هوا هم مطرح نبود و شرايط آب وهوايي آنجا بسيار هم ايده‌آل بود و ما در جاي آرامي فقط به تمرينات فکر مي‌کرديم و شايد باورتان نشود اگر بگويم آنقدر به تمرين فکر مي‌کرديم که گاهي نمي‌دانستيم چند شنبه است! حتي در روزي که آنجا باران آمد هوا بسيار ايده‌آل شد و تمرينات پرنشاطي را برگزار کرديم.

دروازه‌بان تيم فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سؤال که مگر پيش از اين برند آل‌اشپورت در اختيار تيم‌هاي فوتبال نبود پس چرا آن زمان کسي از اين لباس‌ها اين طور انتقاد نمي‌کرد ولي حالا تعدادي از اين ملي‌پوشان از اين لباس‌ها انتقاد مي‌کنند،‌گفت:‌من نمي‌دانم الان چرا اين لباس‌ها بد شده و کاري هم به کي‌روش و بقيه ندارم.من فقط درباره خودم و شرايط لباسم صحبت مي‌کنم. اين را بايد بگويم من در اين اردو از همه ملي‌پوشان کوچک‌تر بودم و شايد خيلي‌ها بگويند که من براي اولين بار در اردوي تيم بودم اما ساير ملي‌پوشان که بيشتر آنها سابقه حضور در اردوي تيم ملي را دارند هم همين حرف‌ها را زدند. البته انتقاد ما به اين لباس‌ها قبل از صحبت‌هاي کي‌روش در برنامه نود بود اما باز هم تکرار مي‌کنم که همه چيز اين اردو خوب بود و فقط مشکل لباس داشتيم.

وي در پايان گفت: البته در اوقات فراغتي که داشتيم همه با هم به گردش يا مراکز خريد مي‌رفتيم و هيچ اتفاقي هم نيفتاد و هيچ کس بدون اجازه سرمربي به صورت انفرادي از هتل بيرون نيامد و هر کجا که مي‌رفتيم همه با هم بوديم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا