گوناگون

بیانات معصومین در راستای مباحث اجتماعی مردم استفاده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد محمد شريف حسيني كوهستاني، بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شهرستان یز با اشاره به اينكه سيره زندگي اهل بيت (ع) مي تواند راه نجاتي براي بسياري از مشكلات اجتماعي باشد، اظهار داشت: بايد سيره اهل بيت (ع) را به درستي بشناسيم و به درستي اجرا كنيم آنگاه شاهد آثار بسيار خوب آن در جامعه خواهيم بود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نوع مدیریت در غرب بيان كرد: دنیای امروز در رابطه با بحث مدیریت فائق است و برای اداره مردم و جامعه به مدیریت قوی با شرایط و ملاک های خاص خود نیاز است، به این معنی که درغرب مدیریت فقط برای دنیا و مادیات مردم تعریف شده و فقط مادیات و اقتصاد مردم را تامین می ‌کند و انسانیت و معنویت در نزد سردمداران آنها کاملا فراموش شده است.

مديركل تبليغات اسلامي استان يزد تاكيد كرد: اگر تنها براي امور مادي و دنيوي برنامه ريزي شود، به تدريج کرامت انسانی از بين خواهد رفت.

وی در بخش ديگري از سخنان خود با تاکید بر تبیین جایگاه امامت و ولایت در دین عنوان کرد: عید غدیر اهمیت والایی دارد زیرا ما معتقدیم امام باید ایثار به مطلوب کند و با راهنمایی، دست مردم را گرفته و به هدف که همان جایگاه انسانی است برساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان يزد بیان کرد: شیعه دربین انبیای الهی و ادیان الهی دارای منابع زیادی برای هدایت مردم است از این رو با توسل و تمسک به اهل بیت و ائمه معصومین (ع) می توان زمینه را برای ساختن جامعه اسلامی فراهم کرد.

وی در بخش ديگري از سخنان خود، احیای روحیه تعاون و هم افزایی و همکاری در بین دستگاه های قضا و نیروی انتظامی براي رفع مشکلات در جامعه کنونی را خواستار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا