گوناگون

بیست سومین دوه مسابقات قران کریم بسیجیان کشور در رامیان آغاز شد

81156371 5681649

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز ادامه دارد 390 نفر از بسیجیان منتخب سراسر کشور در گروه های سنی نونهالان و بزرگسالان در بخش های حفظ، قرائت و مفاهیم رقابت می کنند.

سردارˈ محمدحسین باباییˈ فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در اغاز این مسابقات گفت: شعاراصلی در استان گلستان سر دادن وحدت بوده و در این راستا اقدامات زیادی انجام داده است .

وی افزود: در استان گلستان جمع کثیری از بسیجیان ترکمن و بلوچ در کنار بسیجیان شیعه تمرین رزم مقابله با شیطان بزرگ را انجام می دهند که امری مبارک است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ادامه داد: همان طور که شهدا عملا قران را تفسیر کردند امروز بسیجیان بایستی با یادگیری ، مفاهیم و حفظ قران کریم از شهداء پیروی نمایند.

سردار بابایی گفت: نباید ظاهر قران را زیبا نگهدار داریم و در عمل از قران دور باشیم و باید کاری کنیم تا نقش قران در زندگی شخصی ،اجتماعی ، سیاسی و رفتاری ما آشکار باشد.

وی گفت: این ماه ( رجب)که ولادت حضرت علی (ع) در ان واقع است باید به تلاش و قناعت و مجاهدت آن امام بزرگ تاسی کنیم و در سالی که رهبری معظم انقلاب اعلام مدیریت جهادی کردند بایستی بصورت مجدانه وارد شویم.

به گفته مسوولان اردوگاه صالحین شیراباد که در دوران دفاع مقدس محل اموزش رزمندگان بوده هم اکنون محل تربیت (صالحین) می باشد و در چند سال اخیرتعداد 12 هزار بسیجی اردوهای آماده سازی را در این مکان گذرانند.

/600/622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا