گوناگون

بیش از70نوع محصول بهداشتی در کارخانه طبیعت زنده یاسوج تولید می شود

81163206 5694011

سید حسین حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تولید این محصولات بخش قابل توجهی از نیازهای داخلی کشور را تامین می کند و مقدمات لازم برای صادرات محصولات این کارخانه به کشور انگلستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت های بالقوه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه سرمایه گذاری گیاهان دارویی است، اظهار کرد: با تولید محصولات با منشا گیاهان دارویی می توان شتاب چشمگیری به عرصه کار و تولید و اشتغال پایدار در این استان بخشید.

حسینی اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی دولت و سیاست اقتصاد مقاومتی بالفعل کردن توانایی های بومی و مختص هر منطقه جغرافیایی است که کهگیلویه و بویراحمد با تنوع و پوشش گیاهی و گیاهان دارویی می تواند از این امتیاز ویژه به شکلی مناسب استفاده کند.

وی حمایت جدی از سرمایه گذاری جدید در حوزه فرآوری گیاهان دارویی و توسعه خطوط تولیدی کارخانجاتی همچون لابراتوار طبیعت زنده (سینره) و زردبند یاسوج را از اولویت های کاری حوزه خود در سال 93 دانست.

حسینی ابراز داشت: حمایت از چنین شرکت های تولیدی که با رعایت استانداردها و توجه به کیفیت در کشور حرفی برای گفتن دارند در استان ضروری است و مهم ترین مزیت کارخانه سینره استفاده از داروها و اسانس های گیاهی تولیدی استان برای ساخت محصولات خود است.

کارخانه طبیعت زنده (سینره) در سال 1378 با سه نفر نیروی انسانی آغاز به کار کرد و هم اکنون با 230 نفر نیروی مستقیم در سایت کارخانه یاسوج، 70 نوع لوازم آرایشی و بهداشتی تولید و تمام استان های کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.

671/7533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا