گوناگون

بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج فرسوده و مستهلک شده است

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: تعداد تخت‌های کنونی این بیمارستان متناسب با ظرفیت فیزیکی آن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سیدذاکر سعیدی‌نژاد در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: 40 سال از ساخت این بیمارستان می‌گذرد و هم‌اکنون فرسوده و مستهلک شده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان در سال 55 با 25 تخت آغاز به کار کرد و به صورت تدریجی گسترش یافت اما ظرفیت آن متناسب با رشد جمعیت شهر نیست.

216 تخت در بیمارستان 160 تختی

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خاطرنشان کرد: تعداد تخت مصوب این بیمارستان 160تخت بوده و این در حالی است که 216 تخت در بیمارستان فعال است.

سعیدی‌نژاد قرار گرفتن این بیمارستان در مرکز شهر یاسوج را یکی دیگر از مشکلات آن دانست و تصریح کرد: خیابان کنار بیمارستان، پرترافیک‌ترین خیابان شهر بوده و مشکلات زیادی را برای بیمارستان و به خصوص برای بیماران اورژانسی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: گاهی مواقع انقدر ماشین جلوی بیمارستان پارک می‌شود که آمبولانس‌ها جلوی در ورودی می‌مانند و برای انتقال و جابجایی بیمار با مشکل مواجه می‌شوند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی تصریح کرد: رایزنی‌هایی برای یک طرفه کردن این خیابان انجام شد اما به نتیجه نرسید.

سعیدی‌نژاد عنوان کرد: هم اکنون 646 پرسنل درمانی و پشتیبانی و 43 پزشک در رشته‌های تخصصی و فوق‌تخصصی در حال ارائه خدمت‌ به بیماران هستند.

اختصاص دو میلیارد و600 میلیون تومان از محل طرح تحول سلامت به بیمارستان

وی از اختصاص دو میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از محل طرح تحول سلامت به بیمارستان خبرداد و تأکید کرد: تا کنون یک میلیارد تومان در طرح تحول سلامت هزینه شده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهارکرد: همچنین 320 میلیون تومان در زمینه هتلینگ بیمارستان هزینه شده است.

سعیدی‌نژاد احداث اقامتگاه پزشکان مقیم، احداث پارکینگ، تعمیرات بخش‌های مختلف از جمله بخش سوختگی را بخشی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

پدیده زیر میزی در این بیمارستان به صفر رسیده است

وی همچنین از افزایش سه برابری خدمات جراحی در بیمارستان خبر داد و افزود: میزان اعزام در برخی از رشته‌ها به استان‌های همجوار به صفر رسیده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج یادآور شد: پدیده زیر میزی هم در این بیمارستان به صفر رسیده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا