گوناگون

بیمارستان قلعه گنج به زودی به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی چهارشنبه شب در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: هدف از سفر به جنوب استان کرمان این بود که از نزدیک با مردم سخت کوش منطقه دیدار کرده و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: امروز از منطقه رمشک بازدید کرده و با مردم خوب اهل سنت و تشیع که در یک محل  به عنوان یک نمونه وحدت زندگی می کنند دیدار کردیم.

رزم حسینی به بازدید خود از مراکز کشاورزی جنوب استان کرمان اشاره کرد و افزود: در این بازدید مشکلاتی که اخیرا در بخش گوجه فرنگی و هندوانه در منطقه وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان کرمان از بازدید از پروژه های در حال اجرای منطقه قلعه گنج اشاره کرد و اذعان داشت: بیمارستان 32 تختخوابی قلعه گنج ظرف دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی از تشکیل مثلث توسعه با حضور امام جمعه، نمایندگان مجلس و فرمانداران همه شهرستان های منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و کهنوج خبر داد و تصریح کرد: با تشکیل مثلث توسعه در همه شهرستان ها مشکلات مربوط به سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و تمامی مشکلات مربوط به توسعه را در آن جلسه بررسی کرده و تا حد امکان در چارچوب اختیارات استانداری کرمان مسائل را حل و فصل می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا