گوناگون

تاج: فصل‌آينده ليگ پرشتابي را شاهد خواهيم بود

 مهدي تاج در مورد استقبال باشگاه‌ها از قوانين جديد سازمان ليگ در مورد سقف بودجه و کاهش سهميه بازيکن بزرگسال گفت: در مورد اينکه اين قوانين چقدر به خوبي اجرايي شده زود است اکنون قضاوت کنيم اما آنچه مسلم است اين است که در فصل آينده شاهد يک ليگ پرشتاب خواهيم بود. با توجه به همين جواني 5 تا 6 درصدي تيم‌ها ميزان دوندگي بازيکنان افزايش پيدا خواهد کرد و ليگ جذاب‌تري را شاهد خواهيم بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما در سازمان ليگ تلاش کرده‌ايم هزينه‌ها کاهش پيدا کند و درآمدها افزايش داشته باشد ضمن اينکه تعداد بازيکنان بالاي 23 سال هم محدودتر شده است.

رئيس سازمان ليگ در مورد وضعيت ورزشگاه نفت مسجدسليمان در ليگ برتر گفت: سازمان ليگ به طور مداوم از ورزشگاه‌ها بازديد مي‌کند و باشگاه‌هايي که استانداردهاي لازم را نداشته باشند مجوز حرفه‌اي آنها لغو خواهد شد. در مورد نفت مسجدسليمان بايد بگويم بازديدهاي مکرري انجام شده و پس از بازديد نهايي سازمان ليگ از ورزشگاه مسجدسليمان تصميم‌گيري خواهد شد که مسابقات تيم نفت مسجدسليمان در اهواز برگزار شود يا در خود مسجد سليمان.

تاج در مورد تشکيل منطقه مرکزي در AFC گفت: قرار است آسياي مرکزي با حضور کشورهاي ايران، ازبکستان، عراق، تاجيکستان و افغانستان در AFC تشکيل شود و در اين کار مجموعه فوتبال ايران و سازمان ليگ در آن فعال خواهد بود.

وي در مورد وضعيت بلاتکليف باشگاه راه‌آهن گفت: مذاکراتي براي فروش اين باشگاه انجام شده است. آنچه مسلم است اين که سهامداران اين باشگاه ديگر نمي‌‌خواهند تيم‌داري کنند و قصد واگذاري امتياز آن را دارند. خود من خيلي با خريد و فروش تيم موافق نيستم با اين حال با توجه به شرايط راه‌آهن مذاکرات در حال انجام است ولي در اين مورد مديرکل تربيت بدني استان تهران تصميم گيرنده است که آيا تيم از تهران خارج شود يا نه.

نائب رئيس فدراسيون فوتبال در مورد رقابت هاي جام جهاني 2014 گفت: همه ديدند که جام جهاني با مشکلات داوري شروع شد. با اين حال طبيعت فوتبال همين است و هيچ کس نمي‌تواند نتايج فوتبال را پيش‌بيني کند همانطور که شب گذشته هيچ کس شکست اسپانيا قهرمان جهان با 5 گل را مقابل هلند پيش‌بيني نمي‌کرد.

تاج در مورد باخت سه بر يک استراليا مقابل شيلي گفت: اگر چه استراليا يکي از نمايندگان آسياست اما من به تيم ملي ايران بسيار اميدوارم همانطور که ما در رده‌بندي AFC برترين تيم آسيا هستيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا