گوناگون

نوروزي: با نظر مثبت دايي به پرسپوليس برگشتم

 هادي نوروزي در مورد بازگشتش به پرسپوليس گفت: با پرسپوليس يک سال ديگر قرارداد داشتم و با نظر مثبت دايي قرار شد دوباره برگردم. حضورم در نفت قرضي بود و حالا هم با خواسته دايي و باشگاه پرسپوليس دوباره به تيم محبوبم برگشتم.

به گزارش تسنيم، وي در خصوص رقابت بين مهاجمان پرسپوليس در فصل جاري ليگ برتر اظهار داشت: هميشه در پرسپوليس بين مهاجمان رقابت وجود داشته و اين موضوع اصلاً چيز عجيبي نيست. هر بازيکن براي اينکه در تيمي مثل پرسپوليس بازي کند بايد بجنگد.

مهاجم پرسپوليس درباره حضور همزمان او و رضا نوروزي در پرسپوليس خاطرنشان کرد: من با رضا نوروزي و ديگر مهاجمان پرسپوليس بازي کردم و از همه بازيکن‌ها شناخت کافي دارم. با توجه به توانايي‌ که دارم هم مي‌توانم مهاجم مکمل باشم و هم مهاجم نوک. فقط از خدا مي‌خواهم طوري بازي کنم که هم خودم و هم پرسپوليس سود ببرند.

نوروزي در مورد ناراحتي‌اش از برخي هواداران پرسپوليس که فصل پيش عليه‌اش شعار سر دادند، عنوان کرد: متاسفانه عده‌اي معدود که معلوم بود به صورت خطي شعار مي‌دهند عليه من موضع گرفتند که نمي‌شود نامشان را هوادار گذاشت وگرنه تمام هواداران پرسپوليس حتي زماني که از اين تيم جدا شدم به من لطف داشتند.

وي در پاسخ به اين سوال که در فصل جديد چه شماره‌اي را مي‌پوشد گفت: چون به صورت قرضي به نفت رفتم شماره 24 را بازيکني به تن نکرد و خودم دوباره اين شماره را مي‌پوشم ضمن اينکه از فردا (يک‌شنبه) به تمرينات تيم در سرعين اضافه مي‌شوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا