گوناگون

مرزبان: شرايط خوبي در اردوي کيش داريم

  عليرضا مرزبان در خصوص اردوي تيم فوتبال پديده خراسان در جزيره کيش که از روز پنج‌شنبه آغاز شده گفت: خوشبختانه در جزيره کيش از طرف مديرعامل باشگاه بهترين امکانات فراهم شده و شرايط خيلي خوبي داريم. محل اقامت ما هتل 5 ستاره‌اي است که از هر نظر امکانات خوبي براي بازيکنان ما فراهم کرده است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما در روز 3 جلسه تمرين مي‌کنيم که اين تمرين‌ها در ساعات 6 و 10:30 صبح و همچنين 19 برگزار مي‌شود. همچنين دو بازي دوستانه هم با تيم‌هاي منتخب جزيره کيش برگزار مي‌کنيم.

مرزبان افزود: 3 بازيکن خارجي ما هم در جزيره کيش به ما ملحق شدند و قرار است فردا توماس هسلر به ايران بيايد تا او هم در جزيره کيش به ما بپيوندد.

سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان افزود: خوشبختانه در کيش شرايط تمريني خوبي داريم و تا پنج‌شنبه در اين جزيره به تمرين مي‌پردازيم و قرار است طي صحبت‌هايي که با هيأت‌هاي فوتبال در استان خراسان رضوي انجام داديم بازيکنان نخبه و مستعد 17 تا 20 ساله اين استان به مشهد بيايند تا به همراه کادر فني از اين بازيکنان تست بگيريم. در اين تست‌گيري همه اعضاي کادر فني و توماس هسلر حاضر هستند و اميدوارم که بتوانيم در اين برنامه بازيکنان خوب و با کيفيتي پيدا کنيم.

وي درباره جذب بازيکنان جديد به پديده خراسان هم خاطر نشان کرد: دو جاي خالي ديگر داريم که سعي مي‌کنيم با جذب دو بازيکن اين جاي خالي را پر کنيم.

مرزبان در پايان درباره جذب دروازه‌بان جديد به اين تيم گفت: از نظر زماني براي جذب دروازه‌بان تحت فشار هستيم اما يک دروزاه‌بان استراليايي و دروازه‌باناني از آسيا مد نظرمان هستند که در حال ارزيابي شرايط آنها هستيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا