گوناگون

ميرآخوري: 60 درصد تيم جوانان را انتخاب کرديم

رحيم ميرآخوري در مورد دور جديد تمرينات تيم ملي جوانان گفت: دور جديد تمرينات تيم ملي جوانان آغاز شده است و 5 روز در اردو هستيم. اگر بازي تدارکاتي نداشته باشيم شانس موفقيتمان در مسابقات آسيايي کم مي‌شود. هر چقدر در تورنمنت‌ها قوي‌تري باشيم بيشتر آماده مي‌شويم. 5ماه است که تنها دو بازي انجام داديم که اين اتفاق نمي‌تواند چندان خوب باشد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه گفته مي‌شود با اردوي ترکيه و آلمان تيم ملي جوانان موافقت شده است اظهار داشت: اين برنامه‌هايي است که از قبل پيش‌بيني شده و بايد ديد آيا در عمل اجرايي مي‌شود يا نه؟

مربي تيم ملي جوانان در مورد اردوي احتمالي ايران در کيش اظهار داشت: درخواست کرديم نزديک به شروع مسابقات آسيايي ميانمار با توجه به شرايط آب و هوايي اين کشور اردويي در کيش داشته باشيم تا بازيکنان با آمادگي بيشتر در اين رقابت‌ها حاضر شوند.

وي با اشاره به اهميت ديدارهاي تدارکاتي تصريح کرد: اگر بازي تدارکاتي داشته باشيم و در تورنمنت‌هاي بيشتري شرکت کنيم اين مسئله به ما کمک مي‌کند تا به هماهنگي خوبي برسيم. در غير اين صورت کار سختي داريم.

وي در پاسخ به اين سوال که چه تعداد از بازيکنان تيم ملي را شناخته‌اند يادآور شد: تاکنون حدود 30 تا 35 بازيکن را انتخاب کرديم واين نفرات در مدت يک سال گذشته مورد ارزيابي قرار گرفتند.بين اين 35 نفر 23 بازيکن را انتخاب خواهيم کرد. تاکنون 60 درصد تيم مشخص شده است و در ادامه اردوها ساير اعضا را نيز مشخص خواهيم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا