گوناگون

تامین منابع مالی برای تکمیل پروژه های تابع هلدینگ پیگیری می شود

81177348 5718710

ˈ محمدمهدی صالحی ˈ روز یکشنبه در حاشیه آیین آب اندازی شناور لندینگ کرافت شرکت کشتی سازی اروندان در خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می شود منابع موجود را تا حدودی در صنایع تابع شرکت های هلدینگ استفاده کنیم.

وی گفت: در حال پیگیری برای استفاده از امکانات بخش تامین مالی موسسات داخلی و خارجی در راستای تکمیل پروژه ها هستیم.

صالحی در خصوص فعالیت شرکت کشتی سازی اروندان افزود: این شرکت یکی از شرکت های تابع شرکت هلدینگ عمران و حمل و نقل تامین می باشد که در سالیان گذشته از بخش دولتی به بخش خصوصی منتقل و فعالیت آن با توجه به شرایط بوجود آمده متوقف شده بود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با انتصاب مدیریت جدید این شرکت فعالیت مجدد خود را از سر گرفت و امروز شاهد آب اندازی یک فروند شناور لندینگ کرافت بودیم.

معاون نظارت در امور شرکت های هلدینگ عمران و حمل ونقل تامین افزود: با توجه به فعالیت جدید صورت گرفته، نقدینگی اولیه به مجموعه شرکت کشتی سازی اروندان تزریق شده و امیدواریم مابقی پروژه های متوقف شده کشتی سازی اروندان یکی پس از دیگری آماده و در ناوگان حمل و نقل استفاده شوند.

وی هماهنگی و تعامل سازمان ها و دستگاه های مرتبط استانی و کشوری با شرکت کشتی سازی اروندان را ضروری خواند و افزود: امید است با هماهنگی و تعامل سازمان ها و دستگاه ها بویژه سیستم بانکی در آینده ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از پروژه های دیگر باشیم.

یک فروند شناور لندینگ کرافت‏ شرکت کشتی سازی اروندان روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر آب اندازی شد.ک/3

7100/7279 / 1539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا