گوناگون

تاکید استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بر تقویت تعامل بین شورا ها و شهرداری

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: از الزامات مدیریتی شهرداران پس از شناخت دقیق مسائل و مشکلات، اولویت‌بندی امور مهم است و باید همکاری و تعامل بین دولت، شورا و شهرداری‌ها تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد، موسوی خادمی در همایش شهرداران استان افزود: تدبیر در امور می‌تواند به پیشرفت امور عمرانی در همه بخش‌های مربوط به شهرداری‌ها کمک کند.

استاندار تصریح کرد: سیاست، برنامه‌ریزی و همه ایده وعمل ما بر این بوده که همکاری و تعامل بین دولت، شورا و شهرداری‌ها تقویت شود، چرا که شهرداران بخشی از دولت بوده و همه ما خادمین مردم هستیم و مجموعه‌ای جدا از هم نیستیم.

خادمی به همسویی شهرداران با شوراهای اسلامی، توجه به خواسته‌ها و نیازهای اولویت‌دار شهروندان و تلاش برای تدارک و تامین امکانات، ارائه آموزش‌های لازم کارکنان، برخوردار بودن از نیروی انسانی فنی و متخصص، تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی

بخصوص خدمات‌رسان را به شهرداران استان تاکید کرد.

استاندار تاکید کرد: با توجه به افزایش کمک‌های سازمان‌های همیاری شهرداری‌ها نسبت به گذشته باید آثار این کمک‌ها، افزایش اعتبارات و تخصیص‌ها در زندگی مردم ملموس و در چهره شهر مشهود باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته شهرها چهره ناخوشایندی داشتند و در مدیریت آنها وضعیت بدی حاکم بود که امیدواریم این شرایط تغییر کند، افزود: در حال حاضر شرایط کار و خدمت فراهم شده و ما باید در راه خدمتگذاری به مردم تلاش کنیم.

خادمی، به زیبا سازی نمای شهر، رعایت بیشتر اصول فنی و تراکم، تغییر کاربری‌ها، نظارت بیشتر بر حاشیه شهر، رعایت حریم‌ها، احداث پارک‌های محله‌ای، پارکینگ‌های عمومی، همکاری شهرداری‌ها با نیروی انتظامی در کاهش ضریب ترافیک احداث و نظارت بر سرویس‌های عمومی تاکید کرد .

وی گفت: شهرداران موظفند که با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و غیرقانونی برخورد جدی و به طوری عمل کنند که برخوردهای آنها حتما بازدارنده باشد.

استاندار، حفظ و اجرای قوانین و رعایت حقوق همه آحاد مردم را از ویژگی‌های مدیران در دولت تدبیر برشمرد و گفت: همه در برابر قانون یکسانند و رعایت حقوق همه شهروندان را یکی از اساسی‌ترین وظایف خود بدانید و با توجه به حساسیت کار در اجرای قوانین و مقررات نسبت به دیگران قوی‌ترعمل کنید.

خادمی تاکید کرد: مناسبت‌های ملی، مذهبی، تاریخی و حماسی را جدی گرفته و اقدامات فرهنگی لازم به موقع انجام گیرد.

وی یادآور شد: اعتبارات موضوع ماده 180 را بدون توجه به دستگاه اجرایی و یا شهرستان خاصی توزیع کردیم و آن را به صورت پروژه‌محور با اولویت‌بندی به ارزشمندترین پروژه‌های استان تخصیص دادیم.

وی به برنامه‌ریزی و آینده‌نگری توسعه شهری، دفن بهداشتی زباله‌ها و تلاش برای بازیافت آنها، تامین و نظارت بیشتر بر سرویس‌های حمل و نقل عمومی، جلوگیری از سد معبر در خیابان‌ها و توجه بیشتر به ساماندهی صنوف آلاینده به شهرداران تاکید کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا