گوناگون

تاکید بر معادله طلایی/توان بازدارندگی در برابر رژیم اسرائیل را حفظ می کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله در آغاز ضمن تبریک عید مقاومت و تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: امروز به مناسبت پیروزی در 25 ماه مه سال 2000 در بنت جبیل گردهم آمده ایم تا این روز بزرگ را گرامی بداریم.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: مهمترین گواه این پیروزی سقوط طرح اسرائیل بزرگ بود و تبعات این دستاورد بزرگ تا به امروز ادامه دارد.این پیروزی برای همه امت و همه کشور بود و در آن مقاومت و ملت استوار و ارتش قهرمان ما و گروه های فلسطینی جانفشانی کردند. بزرگداشت این پیروزی هدفش تقویت فرهنگ امید به آینده و توان به شکست کشاندن سرسخت ترین ارتش های دنیا با اعتماد و تکیه به خداوند و به همت مردان و خانواده های ماست.

حسن نصرالله اعلام کرد: پیروزی های از لبنان به فلسطین و عراق و سوریه در نتیجه فرهنگ مقاومت و فرهنگ پیروزی است که در 25 ماه مه سال 2000 آغاز شد.باید به مضمون اخلاقی و تمدنی این مقاومت در پیروزی 25 ماه مه تجلی یافت اشاره کنم زیرا هم امروز اسم جنبش های اسلامی با قتل، نبش قبور و سینه شکافتن گره خورده است و این ربط دادن جنایتی در حق اسلام است.

وی گفت: در25 ماه مه 2000 هزاران رزمنده تا به دندان مسلح وارد منطقه نوار مرزی اشغالی که در آن طوایف و ادیان حضور داشتند شدند و گزندی به کسی وارد نشد زیرا این مقاومت ساخته اسلام بود و حرمت مراکز مقدس و جان ها نگه داشته شد.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: این مقاومت در سال 2000 بیان صادقانه از اسلام و اخلاق و تعالیم نبی مکرم محمد بن عبدالله(ص) ارائه داد.به همین مناسبت ما بر سیاست بازدارندگی در مقابل دشمن صهیونیست با حمایت همه توان در مقدرات در سایه اختلال موازنه قوا با دشمن تاکید می کنیم و برای حمایت از لبنان سیاست دیگری نیست.

حسن نصرالله افزود: ما امور به معادله طلایی یعنی ارتش،ملت و مقاومت برای حمایت از لبنان پایبندیم و حمایت خود را از تقویت ارتش اعلام می داریم.مقاومت امروز توان بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی را حفظ کرده است و مقاومت شبانه روز به دنبال توسعه توان بازدارندگی است و این دشمن را نگران می کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا