گوناگون

سعی دشمنان بر خاموش کردن صدای اسلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانی عصر یکشنبه در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، در محل فرمانداری شهرستان میامی، ضمن برشمردن وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: برگزاری برنامه های ملی و مذهبی باید با محوریت مردم باشد.

وی همچنین با بیان اینکه برخی از سایت های تبلیغی دینی از سوی دشمن فیلتر شده اند و دشمنان نمی گذارند که صدای دین و حقانیت به گوش جهانیان برسد، افزود: همان طور که در ابتدای اسلام این گونه بود که دشمنان پنبه درگوش خود می کردند تا صدای حق را نشنوند امروز هم جهان همان وضعیت را دارد و کسانی که منافعشان در خطر است این اعمال را انجام می دهند.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان میامی به اهمیت اثر تبلیغ و اطلاع رسانی به موقع از سوی دستگاه های فرهنگی اشاره کردو گفت: ادارات و سازمانهای فرهنگی باید با بهره گیری از تکنولوژی روز صدای اسلام را به گوش جهانیان برسانند.

قربانی بر هرچه پرشورتر برگزار شده مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر اقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: دشمنان سعی دارند با کمرنگ جلوه دادن این مراسم به اهداف شوم خود دست پیدا کنند ولی غافل از آنکه مردم ما هرسال باشکوهتر از گذشته در این مراسم شرکت خواهند کرد.

معاون فرماندار شهرستان میامی نیز در این نشست با اشاره به تمهیدات انجام شده پیرامون اعزام عزادارن به مرقد امام خمینی (ره) گفت: تقریبا اکثر شهرستانهای استان این امر را از طریق خطوط ریلی انجام می دهند و میامی به دلیل نداشتن ایستگاه راه آهن این امر را همانند سالهای گذشته به وسیله اتوبوس انجام خواهد داد.

حسین ایمانی به جایگاه والای امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: همه ما مدیون آرمان های امام و انقلاب هستیم و باید از آن دفاع کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی و دیگر عضو کمیته برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نیز در این نشست ضمن انتقاد از نگاه دوگانه مسئولان به این شهرستان گفت: چرا همه شهرستانها از طریق ریلی به مرقد امام اعزام شده ولی مردم میامی که یکی از محروم ترین و دورترین مناطق استان است با اتوبوس اعزام شوند.

عباس صائمی با ابراز تاسف از عدم بهره مندی میامی از پایانه مسافربری مناسب و همچنین خطوط ریلی گفت: اگر ما با اعزام زائران به نزدکترین ایستگاه قطار اقدام به حرکت آنها کنیم آیا دغدغه کمتری نخواهیم داشت.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی نیز در این نشست از آمادگی لازم برای اعزام 15 روحانی در راستای برگزاری مراسم رحلت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز 15خرداد گفت: باید سعی کنیم که حال و هوای این ایام برای تمام مردم و به ویژه نسل جدید توام با یادآوری خاطرات حضرت امام (ره) و مرور تاریخ انقلاب باشد.

حجت الاسلام مجید بخشی در خاتمه تصریح کرد: مبلغان و مبلغات اعزامی به اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی مانند اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه، مداحی و پاسخگویی به مسائل شرعی مردم خصوصا خواهند پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا