گوناگون

تا 2 سال دیگر بنزین یورو 4 در پالایشگاه کرمانشاه تولید می‌شود

مدیر عامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از تولید بنزین یورو 4 در استان ظرف دو تا سه سال آینده خبر داد.

صیدمحمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با اشاره به تولید بنزین و گازوییل یورو 2 در پالایشگاه کرمانشاه، عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به جهت توسعه کیفی محصولات پالایشگاه، ظرف دو تا سه سال آینده بنزین یورو 4 در این پالایشگاه تولید خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر تولید بنزین یورو 4، تولید گازوییل یورو 4 نیز ظرف دو تا سه سال آینده در دستور کار پالایشگاه قرار دارد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: این مدت زمان به جهت ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز به منظور تولید این نوع بنزین و گازوییل مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه فعلا برنامه زمان‌بندی برای توسعه کمی پالایشگاه مشخص نشده است، اظهار کرد: در زمینه توسعه کمی تنها مطالعات انجام این کار صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس این مطالعات، پالایشگاه می‌تواند ظرفیت 20 هزار بشکه خوراک نفت خام خود را به 40 هزار بشکه افزایش دهد که در آن صورت محصولات تولیدی پالایشگاه از جمله بنزین و گازوییل دو برابر خواهد شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مصرف روزانه 20 هزار و 960 بشکه نفت خام، 7914 بشکه نفت کوره، 5236 بشکه بنزین، 5072 بشکه گازوییل، 2953 بشکه نفت سفید و 560 بشکه گاز مایع در پالایشگاه کرمانشاه تولید می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا