گوناگون

سرقت بیش از سه میلیارد ریالی از تاسیسات برق گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از سرقت سه میلیارد و 300 میلیون ریال (330 میلیون تومان) از تاسیسات برق استان در سال جاری خبر داد.

‘به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم شهابی’ با بیان اینکه میزان سرقت تاسیسات برق استان در سال جاری به نسبت مدت مشابه سالهای گذشته کاهش دارد، تصریح کرد: در پنج ماهه نخست سال گذشته چهار میلیارد و 260میلیون ریال (426 میلیون تومان) از تاسیسات برق استان سرقت شده بود.

وی با اشاره به خسارت 10 میلیارد ریالی این شرکت از محل سرقت تاسیسات آن در سال 92 اضافه کرد: بیشترین تاسیساتی که مورد دستبرد و سرقت قرار می‌گیرند، ترانسفورماتورهای چاه‌های کشاورزی است که هم اینک این ترانسفورماتورها به سکوها جوشکاری شده تا میزان سرقت آن کاهش یابد.

شهابی با قدردانی از عوامل دستگاه‌های قضایی، اجرایی و انتظامی استان در همکاری با این شرکت اظهار امیدواری کرد که این تلاش‌ها پدیده زشت سرقت بخصوص در بحث اموال صنعت برق استان را از بین ببرد.

شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در بخش های مختلف 620 هزار مشترک دارد.

به منظوربررسی راهکارهای پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع و همچنین جلوگیری از سرقت انرژی و سایر جرائم مربوط به صنعت برق، جلسه کمیته ‘پیشگیری از سرقت گلستان’ بصورت دوره‌ای و با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری، دادستان، نماینده سپاه پاسداران، فرمانده پلیس آگاهی، فرماندار گرگان و سایر مسئولان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا