Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریمحيط زيست

تبدیل خاکستر مردگان به گیاه با فناوری Bios Incube

با تبدیل خاکستر مردگان به گیاه با فناوری Bios Incube می توانید به مردگان خود حیاتی دوباره بدهید . البته این حیات از نوعی دیگر است . با این فناوری یاد و خاطره فردی که از بین شما رفته همیشه در خانه شما باقی خواهد ماند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

ژاپن ، چین و هند از عمده کشور هایی هستند که مرده های خود را می سوزانند و بزرگترین علت به آتش کشیدن مردگان مذهب آنها است . در این مذاهب عنوان شده که شخصی که از دنیا می رود روحش از جسم جدا شده و دیگر نیازی به جسم ندارند. پس بهتر است آن را سوزانده و خاکستر به جای مانده را حفظ کنیم . البته برخی هم برای آرامش بیشترِ مرده خاکستر او را درون آب دریا ها می ریزند.

حالا شرکت Bios Urn یک روش جدید ارائه کرده که با استفاده از آن می توان خاکستر مردگان را به یک گیاه زیبا تبدیل کرد . در حقیقت با این فناوری می توانید زندگی تازه ای به خاکستر های مردگان ببخشید .

شرکت Bios Urn با استفاده از فناوری Bios Incube یک گلدان با یک کوزه سازگار با محیط زیست تولید کرده که می توانید خاکستر را به همراه خاک و بذر گیاه وارد کوزه کرده به مرور زمان گیاه با خاکستر رشد کرده و زندگی دوباره ای می کند.

ظاهر گلدان با رنگ سفید  بسیار شیک و زیبا است و دارای ارتفاع ۷۶ سانتی با قطر ۳۳ سانتی است . خب قطعا باید از این گلدان بصورت ویژه ای نگهداری شود به همین دلیل گلدان Bios Incube  با یک اپلیکشن عرضه شده است . این اپلیکیشن اطلاعات حسگر های درون گلدان را گرفته و بررسی می کند اطلاعاتی مثل میزان رطوبت ، میزان نور مورد نیاز و حتی میزان کودی که گیاه احتیاج دارد . اگر رطوبت خاک گلدان پایین تر از حد بیاید اخطار داده و نمی گذارد که خاکستر مرده و گیاه شما آسیبی ببیند .

همچنین این گلدان دارای یک مخزن آب ۱۱ لیتری است که می تواند تا ۲۰ روز آب مورد نیاز برای گیاه را تامین کند . یک قطعه در روی سطح خاک قرار دارد که آب را به شکل قطره ای به خاک می رساند این قطعه باعث می شود که در مصرف آب هم برای این گلدان صرفه جویی شود .

باهم در میهن پست تصاویری از تبدیل خاکستر مردگان به گیاه با فناوری Bios Incube را تماشا می کنیم .

 

منبع   treehugger

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا