گوناگون

تبعیت از ولایت فقیه و تکیه بر ایمان رمز موفقیت ایران اسلامی است

81174442 5713417

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار ˈمحمد فرهادیˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه در مصلای امام خمینی (ره) خمین افزود: امروز ما مسوولیت بیشتری درحفظ و دفاع از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران داریم و برای تحقق این مهم می بایستی رفتارمان با اعمالمان منطبق باشد.

وی گفت: کسانی که مدعی اند جزو نیروهای انقلابی هستند در حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی مسوولیت بیشتری برعهده دارند.

مسوول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس گفت: جمهوری اسلامی توانست با اتکا به ایمان، مدیریت انقلابی، بهره مندی از توانمندی نیروهای داخلی، پیروز میدان در بزرگترین عملیات تاریخ دفاع مقدس باشد.

سردار فرهادی افزود: دفاع مقدس پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که با پیروی از مجاهدت ها و الگوهای موفق تاکتیکی عملیات ها و اتکا به خداوند می توان همواره در جهاد با ابرقدرت ها پیروز باشیم.

مسوول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی(ره) با رهبری و مدیریت هوشمندانه در دوران دفاع مقدس توانستند، تهدید و تحریم نظامی را به یک فرصت برای تعالی و رشد نظام تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس، آغازی برای پیروزی ها در دیگر عملیات های جنگ شد و ابتکار سیاسی جنگ بدست ایران افتاد.ک/2

8122/555

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا