گوناگون

تجلیل از تیم بانوان هدف پویان قم به پاس قهرمانی در هندبال باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از موفقیت ارزنده ای که تیم هندبال بانوان هدف پویان قم در کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه های کشور در سال 1392 داشت، این موفقیت بزرگ استان قم را در لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور صاحب 2 نماینده کرد.

این در حالی است که قم در یک دهه اخیر هر ساله یک تیم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور داشته‌ و در سال قبل نیز نماینده قم با نام پاسارگاد ایرانیان به مصاف با حریفان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها رفت و البته نتوانست به موفقیتی دست یابد.

اما در سوی دیگر که رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در سطح بسیار بالا به انجام رسید، تیم هندبال بانوان هدف پویان قم توانست در جدال با رقبای خود بدون واگذار کردن نتیجه یک بازی، عنوان قهرمانی را به دست آورده و همزمان به مجوز صعود به لیگ برتر این رشته ورزشی نیز دست پیدا کند.

این تیم به نمایندگی از هندبال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور حضور پرقدرتی داشت و بسیار مقتدرانه و منسجم برابر حریفان به میدان رفت و در نهایت توانست با کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی به کار خود پایان دهد.

IMG20524493

این تیم به نام هدف پویان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور بود و در جدال با تمام تیم‌های شرکت کننده در این دوره از بازی‌ها، هیچ یک از بازی‌های خود را واگذار نکرد و با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد.

با توجه به صعود مقتدرانه تیم هندبال بانوان هدف پویان قم به مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین با توجه به بقای تیم پاسارگاد ایرانیان در این پیکارها، استان قم از سال 1393 در لیگ دسته اول کشور دارای دو نماینده شده است.

این موفقیت ارزنده اداره کل ورزش و جوانان استان قم را بر آن داشت تا در هماهنگی با هیئت هندبال قم و با حضور مسئولان این هیئت مراسمی را با هدف تجلیل و قدردانی از تیم هندبال بانوان هدف پویان قم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه های کشور برگزار کند.

در این مراسم که عصر شنبه در اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با تقدیر از پیشرفت های هندبال قم و اقدامات صورت گرفته برای توسعه این رشته، تصریح کرد: هندبال قم گام‌های خوبی به سمت پیشرفت و تحول برداشته و خوشبختانه در این مسیر از نیروی انسانی با دانش و آگاه از علم روز این رشته ورزشی برخوردار است.

وی با تقدیر از سرمایه گذاری انجام شده بر روی رده های سنی پایه برای توسعه هندبال قم عنوان داشت: نتیجه این سرمایه گذاری و برنامه ریزی حساب شده این است که هندبال قم توانسته جایگاه خوبی در بین استان‌های فعال این رشته در کشور به دست بیاورد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا