گوناگون

تجلیل از خدمات 50 ساله استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز

81165041 5697208

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد : دکتر عبدالعزیز خضری متخصص جراحی عمومی و ارولوژی می باشد که در حوزه درمان و آموزش خدمات قابل توجهی را ارایه نموده است .

خدمات وی در حوزه های مختلف شامل مسوولیت بخش یورولوژی از بدو ورود به دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، معاون پژوهشی دانشکده پزشکی به مدت 12 سال، عضو هیات ممیزه و عضو کمیته های علمی مختلف دانشگاه، از موسسین مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عضو هیات تحریریه مجله علوم پزشکی شیراز (IJMS) و از سال 58 تاکنون نیز عضو بورد تخصصی یورولوژی و سیاست گذاری رشته یورولوژی می باشد .

بر اساس این گزارش : شرکت در تالیف کتاب درسی یورولوژی برای دانشجویان پزشکی، شرکت در تالیف کتاب درسی یورولوژی برای دستیاران و رفرنس بورد و شرکت در تالیف کتاب درسی اورژانس های یورولوژی از دیگر فعالیت های علمی استاد خضری می باشد.

دکتر عبدالعزیز خضری دارای 59 مقاله بین المللی چاپ شده در نشریات بین المللی نمایه در ISI و pubmed و تعدادی مقالات فارسی در نشریات علمی پژوهشی کشور است و تاکنون دو بار عنوان استاد برتر در شیراز، عنوان استاد نمونه از طرف انجمن یورولوژی ایران و نیز عنوان استاد نمونه از طرف نظام پزشکی کشور را کسب نموده است .

این استاد دانشگاه در سال 1313 در اوز لارستان متولد شد و سال های دبستان را در اوز به پایان رساند و بعد از اتمام دوره دانشسرای مقدماتی به شغل معلمی پرداخت و در بستک و اوز لار به خدمت مشغول شد.

همچنین در سمینار درمانهای کم تهاجمی بزرگی خوش خیم پروستات ، روش های درمان بزرگی خوش خیم پروستات با حضور 150 نفر از متخصصان و دستیاران این رشته مورد بررسی قرار گرفت.ک/2

677

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا