گوناگون

تجلی شور بندگی در ترنم دلدادگی زمزم قدر

81240605 5828422

به گزارش خبرنگار ایرنا، امشب زیرباران زلال اشک چه دل های فرشی که عرشی شده اند و تلالوی انفاس قدسی شان رشک چشم مقربان عرشی شده است.

امشب رایحه ی زمزم ذکر و نسیم مصفای باران اشک عاشقان مولای متقیان (ع) در خوان با طراوت قنوت و خلد خلوت سجودوستایش معشوق تجلی زیباترین جلوه های عشق ناب بندگی به معبود است.

امشب عشق به علی (ع) خیمه گاه دل هایی است که برخوان ضیافت الله به طهارت روح رسیده اند و سرشار از عشق ناب بندگی ، عطوفت، رود دعا و اشک شده اند.

اینک چون جا ی جای ایران اسلامی مساجد و حسینیه های کهگیلویه وبویراحمد میعادگاه عاشقانی است که در ماتم ضربت خوردن شیرخدا اشک خون گریستند.

محافل نورانی قرآن و دعا میزبان سیرت های پاکی شد که به برکت خوان ضیافت الله و گشودن مصحف عشق و سرصلاه تا بی نهایت خلوص رسیده اند و اینک به برکت شب قدر برای شکرگزار از تقدیر الهی در توفیق بندگی و روزه داری خوان قنوت بسته اند.

مسجد صاحب الرمان (عج) و حسینیه ثارالله یاسوج مملو از عاشقانی است که مصحف عشق به سرگرفته اند و یا علی گویان طلب رحمت و مغفرت دارند.

اینجا فقیر و غنی پیر و جوان و زن ومرد همه گدایند و عاشق و زیرباران اشک انابت طلب شفاعت از ائمه هدی دارند.

مساجد صاحب الزمان (عج) ،امام علی (ع) وحسینیه بیت العباس (ع) جایی که عشق به علمدار کربلا در جان عاشقان حسین (ع) موج می زند،محافل قدر با استقبال چشمگیر مردم شهید پرور دوگنبدان مواجه شده است.

تربت پاک شهدای گمنام پارک نفت دوگنبدان نیز مشحون از ضیافت محافل نورانی قرآن و خوان دعا شد.

مساجد و حسینیه های دهدشت مرکز کهگیلویه از ترنم صوت دلنشین استغاثه قبیله ی سحر حال و هوای معنوی خاصی داشت و صفوف پرشمار عاشقان حیدری که زیر انوار قرآنی، گلستان دعا و ثنا به پا کرده اند،تجلی زیباترین شکوه توسل عبادالله و شیعیان مولاعلی (ع) است.

در شهرستانهای باشت ،چرام ،دنا، لنده ،بهمئی مساجد و حسینیه ها با حضور چشمگیر قبیله ی قدر و عاشقان مولا علی (ع) مواجه بود.

به گزارش سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد آیین اولین شب قدر ، شب ضربت خوردن امام علی(ع) در بیش از 500 حسینیه ومسجد برگزارشد.

اینک در حلول سحر شنیدن نغمه های دعا از هرکوی وبرزنی بیانگر مودت و محبت مومنان روزه دار به خاندان عصمت طهارت (ع)است که در پرتو ماه بهارقرآن زیباترین شور بندگی و دلدادگی را برخوان سحر در هر خانه و کاشانه ای به پا کرده اند.

671

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا