گوناگون

تجهیز مدارس کرمانشاه نیازمند 11 میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه معتقد است: برای تجهیز مدارس استان هم برای کلاس‌ها و هم کارگاه‌ها 11 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، مرزبان نظری در پنجمین شورای آموزش و پرورش استان که با حضور دکترمحمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت برگزار شد با اشاره به اینکه یک سوم فضاهای آموزشی تخریبی هستند، اظهار کرد: از سال 85 تاکنون مقدمات تخریب و بازسازی و همچنین مقاوم‌سازی مدارس در کرمانشاه آغاز شده است.

به گفته این مسئول، در این مدت 370 مدرسه در کرمانشاه تخریب و نوسازی و 85 مدرسه مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه مقاوم سازی و نوسازی مدارس نیازمند اعتبار است و در حال حاضر با مشکل تامین اعتبار مواجه‌ایم، خواستار تامین اعتبار برای این موضوع شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به وجود 87 پروژه نیمه تمام در این بخش در کرمانشاه، افزود: از این تعداد 36 مورد در اولویت ما هستند که اعتبار مورد نیاز آنها 370 میلیارد ریال است.

نظری یادآوری کرد: پیشرفت فیزیکی این 36 پروژه بیش از 50 درصد است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: اعتبارات استانی نوسازی مدارس امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد بیشتر شده است، اما این رقم جوابگو نیست.

به گفته این مسئول، شش مورد از پروژه‌های نیمه تمام نیز به خیرین واگذار شده که تعدادی از آنها تحویل شده و تعدادی دیگر هم دهه فجر تحویل می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا