گوناگون

تجهیز همه سینماها به کارت خوان «سینما کارت»

مدیر عامل موسسه سینما شهر ضمن اعلام تجهیز همه سینماها به کارت خوان «سینما کارت» تا عید فطر گفت: بنا داریم دانشجویان را نیز به این طرح اضافه کنیم که تخفیف برای آن‌ها مطمئنا بیش از ۲۰ درصد است.

به گزارش فارس مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینما شهر، درباره طرح «سینما کارت» که قرار است بزودی در سینماها راه اندازی شود گفت: طرح سینما کارت با همکاری مشترک سازمان سینمایی و بانک آینده اجرا می‌شود، سازمان‌هایی که قصد ارائه این کارت را به پرسنل خود دارند به سازمان سینمای درخواست بدهند و برای آن‌ها کارت صادر می‌شود.

مسچی درپاسخ به این سوال که این کارت‌ها در کدام کارت خوان‌ها قابل استفاده است؟ گفت: این کارت ها فقط با کارت خوان های بانک آینده که در سینماها نصب می‌شود قابل استفاده است.

او گفت: البته اگر فردی یک کارت شتاب صادر شده از بانک دیگری را در دست داشته باشد می تواند از همین کارت خوان استفاده و مبلغ را پرداخت کند اما شکل معکوس آن که با سایر کارت خوان ها بشود از سینما کارت استفاده کرد امکان پذیر نیست.

رئیس موسسه سینما شهر درپاسخ به این سوال که تاکنون قابلیت استفاده از سینما کارت در کدام سینماها فراهم شده است؟ گفت: در جلسه ای که با انجمن سینما داران داشتیم، هماهنگی هایی برا نصب کارت خوان ها صورت گرفت بانک آینده کار تجهیز سینماها به کارت خوان را به عهده دارد و فکر می‌کنم تا عید فطر کلیه سینماها به کارت خوان های بانک آینده تجهیز شوند.

او گفت: تا کنون چند سازمان تفاهم نامه‌هایی با سازمان سینمای امضا کرده‌اند که برای پرسنل خود سینما کارت دریافت کنند.

مسچی درباره تفاوت‌های این طرح با طرح مشابه که ده سال پیش اجرا شد گفت: قرار است هر مبلغی که از سوی یک سازمان برای کارت‌های پرسنل واریز می‌شود، سازمان سینمایی 10 درصد و بانک آینده نیز 10 درصد دیگر به این مبلغ اضافه کنند.

او گفت: تفاوت دیگر در شرایط و زمان است ده سال قبل استفاده از کارت به اندازه امروز رواج نداشت اما امروز استفاده از کارت امری عدای و رواج یافته است.

مسچی همچنین درباره صدور سینما کارت برای افراد حقیقی بدون سفارش سازمانی گفت: در حال حاضر این کار انجام نشده است اما بنا داریم دانشجویان را نیز به این طرح اضافه کنیم.

او درباره تخفیف دانشجویان در این طرح گفت: در حال حاضر مشخص نیست اما مطمعنا بیش از 20 درصد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا