گوناگون

تخصیص اعتبار جدید برای بیمارستان 120 تختخوابی پارس آباد

اعتبار جدید برای بیمارستان 120 تختخوابی پارس آباد تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،حجت الاسلام حبیب برومند، نماینده پارس آباد و بیله سوار در بازدید مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور از بیمارستان 120 تختخوابی پارس آباد گفت: امسال مبلغ اعتبار خوبی برای بیمارستان ۱۲۰تختخوابی پارس آباد در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص و تامین به موقع آن، روند اجرایی این طرح شتاب بیشتری داشته باشد.

وی، با بیان اینکه پارس آباد علاوه بر مردم منطقه به شهرستان های بیله سوار و گرمی و مناطقی از استان آذربایجان شرقی خدمات درمانی ارائه می‌دهد، بر تخصیص اعتبار کافی و تجهیز این بیمارستان تاکید کرد.

ایرج بیگدلو فرماندار پارس آباد نیز در بازدید از این طرح بزرگ ملی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۸۶ شروع شده و هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون ۱۵۰میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز، گفت: دولت با وجود محدودیت شدید بودجه ای، در حوزه سلامت ۸۰هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت بهداشت و نظام بیمه ای کشور قرار داده است تا بیمارستان‌های دولتی سهم بیشتری از هزینه درمان مردم را تقبل کند.

مجید انصاری افزود: این روند و حرکت تا رسیدن به نقطه مطلوب و پوشش کامل بیمه‌ها در سراسر کشور و ارائه خدمات درمانی ارزان قیمت در تمام بیمارستان ها ادامه می یابد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا