گوناگون

تدوین برنامه ششم توسعه در کرمان کلید خورد

81241034 5829204

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار کرمان روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در گفت و گو با ایرنا گفت: آغاز تدوین برنامه ششم توسعه استان در این نشست مطرح شد.

محمدرضا فتوت افزود: در حال حاضر در پایان برنامه پنجم توسعه استان کرمان قرار داریم و اواخر سال آینده پایان اجرای برنامه پنجم توسعه است لذا باید هرچه سریع تر وارد برنامه ریزی برای برنامه ششم توسعه استان شویم.

وی بیان کرد: امروز کلیات آغاز کار تدوین برنامه ششم توسعه استان کرمان در نشست برنامه ریزی و توسعه مطرح و قرار شد کارگروه های تخصصی در این زمینه تشکیل شود و با نظارت کارشناسان دستگاه های اجرایی نشستی تشکیل و مصوبات مطرح و به تصویب برسند.

معاون استاندار کرمان، ادامه داد: یکی از دستورات کار این نشست در زمینه اعتبارات ماده 180 تبصره 22 قانون بودجه بود که در این زمینه اعتبارات جدول 10 یک این تبصره حدود 35 میلیارد تومان که قبل از این به صورت شهرستانی توزیع شده بود امروز این طرح ها در نشست برنامه ریزی و توسعه استان کرمان به تصویب رسید.

وی گفت: در جدول 10 دو ماده 180 تبصره 22 قانون بودجه نیز اعتباری معادل 220 میلیارد تومان به صورت شهرستانی توزیع و طرح ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها تصویب شده که امروز در این نشست به تصویب رسید.

فتوت افزود: در این نشست قرار شد برخی مصوبات برنامه پنجم توسعه که دچار مشکلاتی بوده اند در برنامه ششم اصلاح شود.ک/3

7433/8154

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا