گوناگون

ترافیک پرحجم در آزادراه تهران-کرج و ورودی کلانشهرها/ جوی آرام در همه جاده‌های کشور

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی از دوربینهای نظارت تصویری، سامانه هوشمند ترافیک شمار برخط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در آزاد راه تهران – کرج و ورودی کلان‌شهرها بار ترافیکی پرحجم و روان حاکم است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک عادی و روان برخوردار هستند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جاده‌های کشور درحال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به محورهای مسدود اظهار داشت: درحال محور شمشک –دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راهسازی و کرمان به نهبندان به دلیل طغیان رودخانه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: مرکز اطلاعات راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفنهای 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا