گوناگون

تراکم صنایع در استان بوشهر اهمیت حفظ محیط زیست را بیشتر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در نشست با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشت: استان بوشهر دارای سواحل طولانی با خلیج فارس است و می‌تواند محل مناسبی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف باشد.

وی اضافه کرد: پارس جنوبی در استان بوشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی مهمی است و تاثیر بسیار زیادی در تامین انرژی کشور دارد و اغلب نقاط کشور از محصولات این منطقه بهره‌مند می‌شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پارس جنوبی متشکل از 29 فاز است، افزود: توسعه میادین گازی این منطقه و اجرای فازهای مختلف ان با جدیت در دستور کار دولت است که تاکنون بسیاری از طرح‌ها در این منطقه اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای تراکم صنعتی بالایی است و به همین دلیل حفظ محیط زیست در استان بوشهر دارای ویژگی خاصی است که باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در حفاظت محیط زیست

سالاری افزود: طرح‌های پارس جنوبی اجرا شده است و این طرح‌ها قابل برگشت نیستند ولی برای اجرای طرح های پارس شمالی باید دقت لازم صورت بگیرد و مسائل زیست‌محیطی به خوب توجه شوند.

وی ادامه داد: مسئولان استان بوشهر دغدغه زیست‌محیطی دارند و نگاه حمایتی و پشتیبانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نقش مهمی در توسعه و اجرای این برنامه‌ها خواهد داشت.

استاندار بوشهر به نقش بسیار مهمی سازمان‌های مردم نهاد در حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: باید حمایت لازم از سازمان‌های مردم‌نهاد صورت بگیرد و همه از این سازمان‌ها حمایت کنند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا