گوناگون

تري: هدفم ماندن در چلسي است

 جان تري کسي که از سال 1998 پيراهن شيرهاي لندني را بر تن دارد قراردش در پايان اين فصل به پايان مي رسد.

با اين حال او در کنفرانس خبري آبي ها پيش از بازي در برابر اتلتيکو مادريد در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفت:” به طور واضح بگويم؛ من مي خواهم در اين جا بمانم و فوتبال خود را در چلسي به پايان برسانم.

” در حال حاضر ما در حال مذاکره در مورد آينده ايم. من اميدوارم همه کارها به خوبي پيش برود. همه مي دانند که هدف من، ماندن در چلسي است.”

 ژوزه مورينيو که فصل نسبتا موفقي را با چلسي پشت سر گذاشته است در ادامه گفت:” کايپتان من در سطح بالايي بازي مي کند و از زماني که در سال 2007 من چلسي را ترک کردم هفت سال مي گذرد و او همچنان بهترين است. گفتن اين که او بهترين است عادلانه است.”

تري نيز از مصدوميت زانو رنج مي برد در ادامه گفت:” مورينيو بسيار صادق است و همه چيز را بسيار شفاف به شما مي گويد. پس از بازي با يونايتد من به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شدم و پس از آن ما براي بازي با بايرن مونيخ در سوپر کاپ اروپا حاضر شديم و بازيکن ديگري به جاي من بازي کرد. او با دلايلي موجه من را نيمکت نشين کرد.

” زماني که اينگونه با شما برخورد مي شود شما حق قهر کردن را نداريد. شما بايد در تمرينات خود را نابود کنيد و به مربي ثابت کنيد که بهترين هستيد. او از دانش بالايي برخوردار است و بهترين ترکيب ها را مي چيند.

” ما عاشق او هستيم و کاملا به او باور داريم. او ( ژوزه) مي تواند نويد بخش روزهاي روشن باشگاه باشد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا