گوناگون

ترکيب کامل تيم‌هاي ملي شمشيربازي اعلام شد

  در فاصله يک هفته مانده به آغاز مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا در کره‌جنوبي، سرمربي هر يک از تيم‌هاي اسلحه سابر، فلوره و اپه مردان و زنان ترکيب تيم‌هاي اعزامي خود به اين رقابت‌ها را معرفي کردند.

به گزارش ايسنا، بر اين اساس عبدالحميد فتحي که هدايت تيم سابر را بر عهده دارد، مجتبي عابديني، علي پاکدامن، محمد رهبري و فرزاد باهر ارسباران را براي حضور در اين رقابت‌ها معرفي کرد. سرمربي تيم فلوره يعني احمد اکبري نيز ترکيب تيم خود را با انتخاب محمد و عليرضا ادهمي همراه با عليرضا سليماني و وحيد ذوالفقاري بسته است.

محمد اسماعيلي، طاهر عاشوري، علي يعقوبيان و صادق عابدي نيز بازيکنان منتخب سيامک فيض عسگري در تيم اپه هستند.

در بخش بانوان هم ايران در دو اسلحه اپه و سابر نماينده خواهد داشت. بر اين اساس مهسا پوررحمتي، عطيه‌السادات شفيعي، اعظم بختي و سکينه نوري ترکيب تيم اپه و کيانا باقرزاده، نجمه سازنچيان، فائزه رفيعي و آيسان رفيعي هم ترکيب سابر را تشکيل مي‌دهند.

مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا که سال گذشته به ميزباني چين برگزار شد، امسال به ميزباني کره‌جنوبي و در شهر سوآن برگزار خواهد شد. 11 تا 16 تيرماه زمان برگزاري اين رقابت‌هاست.

20 شمشيرباز ايران به منظور حضور در اين مسابقات شنبه هفته آينده عازم کره جنوبي مي‌شوند تا از چهارشنبه آينده رقابت‌هاي خود در اين ميدان آسيايي آغاز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا