گوناگون

لوگانو: کيليني يک ترسو است

  تيم ملي فوتبال اروگوئه در ديداري حساس و سرنوشت‌ساز موفق شد با يک گل ايتاليا را از پيش رو بردارد و جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

لوئيس سوآرس، مهاجم جنجالي ليورپول در صحنه‌اي جنجال‌ساز شانه جورجو کيليني مدافع تيم ملي ايتاليا را گاز گرفت که اين حرکت واکنش‌هاي زيادي را به دنبال داشت.

ديگو لوگانو، کاپيتان تيم ملي فوتبال اروگوئه به شدت از کيليني انتقاد کرد و در اظهارنظري جالب او را ترسو خواند. او گفت: اين براي نخستين بار نيست که کيليني اين گونه گريه و زاري مي‌کند. چيز جديدي را در چهره کيليني ديدم و آن اين که چنين گريه و زاري به خاطر ديدار امشب نبود. او احمق خواهد بود اگر بخواهد مردم را قانع کند که چنين حرکت‌هايي جديد هستند و مردم به آن توجه مي‌کنند.

او افزود: بازيکنان تيم ملي فوتبال ايتاليا وقت‌کشي مي‌کردند. همه بازيکنان اين تيم قصد داشتند ما را تحريک کنند و اين شگرد آنهاست. فکر نمي‌کردم که در تيم ملي فوتبال ايتاليا بازيکني تا اين حد ترسو مثل کيليني وجود داشته باشد.

تک گل اروگوئه را در اين ديدار حساس گودين به ثمر رساند. ديگو لوگانو به ستايش از زننده تک گل تيمش پرداخت و گفت: همه ما تا آخرين ثانيه بازي مردانه مي‌جنگيم. گلي که گودين به ثمر رساند، تصادفي نبود. او در توپ‌هاي هوايي تسلط کافي دارد و اين در گلزني بسيار مهم است.

در اين گروه کاستاريکا همه را شگفت زده کرد و با 7 امتياز به عنوان تيم نخست به دور بعد صعود کرد. بعد از اين تيم اروگوئه با شش امتياز به عنوان تيم دوم به دور بعد راه يافت. ايتاليا هم با دو شکست و يک پيروزي سه امتيازي شد و در جايگاه سوم قرار گرفت اما انگليس از سه بازي خود تنها يک تساوي به دست آورد و قعرنشين جدول شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا