گوناگون

تساوي بدون گل هانوفر و اشتوتگارت

هانوفر در نخستين ديدار هفته‌ سي‌ودوم بوندسليگا در ورزشگاه خانگي خود پذيراي اشتوتگارت بود و در پايان با تساوي بدون گل امتياز‌هاي اين بازي خانگي را با مهمانش تقسيم کرد.

اين هفته‌ از رقابت‌ها (شنبه) امروز با برگزاري شش ديدار پيگيري مي‌شود. بايرن قهرمان زودهنگام اين رقابت‌ها در آليانس‌ آره‌نا ميزبان برمن است. ولفسبورگ در خانه از فرايبورگ پذيرايي مي‌کند. هوفنهايم نيز پذيراي فرانکفورت است. ماينتس در برابر تماشاگران خودي به ديدار نورنبرگ مي‌رود. هرتابرلين در ورزشگاه خانگي خود پذيراي ياران دانيل داوري خواهد بود.

مهم‌ترين ديدار شنبه را هم لورکوزن و دورتموند برگزار مي‌کنند.

اين هفته‌ از رقابت‌ها يکشنبه با برگزاري دو مسابقه به پايان مي‌رسد که در آنها آوگسبورگ و شالکه به ترتيب ميزبان هامبورگ و مونشن‌گلادباخ هستند.

در جدول بوندسليگا پس از بايرن‌ مونيخ 81 امتيازي، بوروسيادورتموند با 64 و شالکه با 58 امتياز در مکان‌هاي دوم و سوم ايستاده‌اند. لورکوزن هم با 54 امتياز تلاش دارد خود را در ميان يکي از سه تيم برتر بالاي جدول جاي دهد.

در پايان جدول هم اينتراخت براونشوايگ با 25 امتياز همچنان براي ماندن در بوندسليگاي يک مبارزه مي‌کند. بالاتر از اين تيم نورنبرگ با 26 و هامبورگ با 27 امتياز در مکان‌هاي هفدهم و شانزدهم ايستاده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا